Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Har du mye klær i skapet du aldri bruker?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-16, 12:36   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du mye klær i skapet du aldri bruker?

Det har jeg. Det er egentlig ikke fordi de ikke passer, men fordi jeg samler på vintage. Dessverre faller jeg ofte for ganske upraktiske vintage-klær, som ballkjoler. Jeg har ikke ballkjoleanledning årlig en gang.

Jeg er derfor veldig i tenkeboksen på hva jeg bør gjøre med disse kjolene. På den ene siden blir jeg helt myyy preeeeeciooouuss! og vil for all del ikke gi dem fra meg, og tenk om noen andre skal kose seg med noe jeg ikke får kose seg med! På den andre siden hadde det tross alt vært bedre at noen kunne bruke det, når ikke jeg gjør det.

Så hva er løsningen? Flere ball eller pass it forward? Turn into en gal dame som dekorerer huset med ballkjolene sine?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:21.