|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du i påskeferien?Vi skal på hytta.
|
|
|
#4 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva skal du i påskeferien?Vi har ingen planer, jeg satser på å ta fri hele uka - og jeg håper virkelig vi kan være litt på hytta, det hadde vært deilig! Men vi har sommerhytte og det avhenger da av litt fint og mildt vårvær. *håpe*
|
|
|
#5 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hva skal du i påskeferien?Hyttetur hadde vært koselig, men nå kan jeg ikke reise til Norge.
|
|
|
#6 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Sv: Hva skal du i påskeferien?Det blir antagelig en tur til Danmark tenker jeg. Hvor mange dager vet jeg ikke, spørs hvor mye avspasering min bedre halvdel har ordnet seg. Jeg har gjort min del og har fri. *lærer* |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du i påskeferien?Vi har leid hytte noen dager i Hemsedal i begynnelsen av påsken. Det blir noen dager med slalomkjøring og kanskje en tur på langrenn. Deretter tar vi en tur på besøk til svigers i Vestfold.
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du i påskeferien?
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Vi bestilte i begynnelsen av desember og da var det mye å velge mellom. Fikk en pakke med 3 overnattinger og skikort i 3 dager for hele familien.
|
|
|
#10 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva skal du i påskeferien?Her skal halve påska tilbringes på hytta i Folldal. Hvilken halvdel vet vi ikke ennå, men det spiller ingen rolle. Jeg har fri hele påsken, og det samme har mannen. Det gledes
|
|
|
#11 |
|
snur
|
Sv: Hva skal du i påskeferien?Første halvdel skal vi på hytte sammen med søstra mi og familie, broren min med familie og muligens mamma og pappa. Vi håper på utevær
|
|
|
#12 |
|
Tatt på
|
Sv: Hva skal du i påskeferien?Skal jobbe de tre første dagene og så kommer min mor på besøk. Litt bypåske og så noen utflukter og småturer rundt omkring om været er bra.
|
|
|
#13 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva skal du i påskeferien?Det ser ut til at alle her inne får det fint i påsken. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva skal du i påskeferien?Vi skal på hytta til min mor (på fjellet). Jeg skal ihvertfall ha fri hele påsken, litt usikker på om LøveMannen må jobbe noe. Broren min og familien kommer også - det blir koselig. Forhåpentligvis blir det nye badet ferdig til påske - om ikke blir det litt kjipt. Ikke kjekt med påske uten dusj. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva skal du i påskeferien?Lillesøster skal til Spania med mormor og morfar fra lørdag til lørdag i påskeuka.
|
|
|
|
#17 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Hva skal du i påskeferien?Ingen ting. om været tillater der skal jeg sole meg på altan men det tror jeg ikke vil skje.
|
|
|
|
#19 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva skal du i påskeferien?Vi skal hit: https://www.ownersdirect.co.uk/accommodation/p8038482
|
|
|
#20 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Så fantastisk det ser ut der!!
|