|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Kva hadde du spist kvar dag i ein månad?Kunne sikkert spist salat hver dag, med kylling og pasta. Eller knekkebrød med salami. Eller rundstykke med servelat og litt majones. Egentlig masse jeg kunne spist hver dag i en mnd.
|
|
|
|
#43 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() |
Sv: Kva hadde du spist kvar dag i ein månad?Brødskive med avokado, salt, pepper og sitron....eller |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kva hadde du spist kvar dag i ein månad?Hadde blitt lei uanset, men egg og bacon kanskje.
|
|
|
#45 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Kva hadde du spist kvar dag i ein månad?Den var vanskelig |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kva hadde du spist kvar dag i ein månad?Nybakt rundstykke/brød med litt bremykt og gräddost, te med melk og honning. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Kva hadde du spist kvar dag i ein månad?Nybakt brød med norvegia og paprika.
|
|
|
#48 |
|
Borte
|
Sv: Kva hadde du spist kvar dag i ein månad?Til alle måltider i en hel måned? Det må bli Carbonara.
|
|
|
#50 |
|
|
Sv: Kva hadde du spist kvar dag i ein månad?Ah, til hvert måltid ja. Det høres temmelig uutholdelig ut, men etellerannet som involverer ost er nok svaret, hvis jeg skal se bort fra de kalorimessige konsekvensene...
|
|
|
|
#51 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Kva hadde du spist kvar dag i ein månad?Hadde blitt lei, men hadde alltids fått i meg grovbrød med et eller annet kjedelig pålegg. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Kva hadde du spist kvar dag i ein månad?Jeg tror jeg kunne spist jågurt naturell med banan, nøtter litt rosiner og en-to sjokoladeruter til tre måltider hver dag i en måned. Føler jeg er litt vill og gal nå! |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Off the map.
|
Sv: Kva hadde du spist kvar dag i ein månad?
|
|
|
#55 |
|
Kakemonster
|
Sv: Kva hadde du spist kvar dag i ein månad?Altså, det finnes ikke en eneste ting jeg ikke hadde blitt møkk lei av, uansett hvor godt jeg liker det i utgangspunktet, om jeg ikke fikk spise annet i en måned. Da hadde det gode bare blitt ødelagt for meg, og det gidder jeg jo ikke. Det er for lenge til at jeg engang kan forestille meg å gjøre det.
|
|
|
|
#56 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Kva hadde du spist kvar dag i ein månad?
|
|
|
#57 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Kva hadde du spist kvar dag i ein månad?Jeg tror ikke det er en eneste matrett jeg hadde likt å spise til alle måltider hver dag en hel måned og det finnes for mye god mat til at jeg kan velge. Frokoster kan jeg godt få litt dilla på og spise det samme hver morgen noen uker i strekk, men da har jeg jo tre andre måltider om dagen hvor jeg får variasjon.
|
|
|
#58 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Kva hadde du spist kvar dag i ein månad?Hjemmebakt grovbrød med arla hushållsost og paprika. Brødet måtte vært varmt.
|
|
|
#59 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Kva hadde du spist kvar dag i ein månad?Smågodt?! |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Kva hadde du spist kvar dag i ein månad?Etter å ha sett newton med hun som spiste sjokolade til alle måltider over en periode, så er jeg rimelig sikker på at jeg ikke hadde villet spist sjokolade. Det høres jo fristende ut, men jeg tror jeg hadde blitt lei etter et par dager.
|
|
![]() |
|
|