|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye bruker dere på ungenes fritidsaktiviteter?Min er en av få på laget som ikke har karbondrakt. Noen har en i hver farge, virker det som.
|
|
|
#42 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hvor mye bruker dere på ungenes fritidsaktiviteter?
Sprøtt. Merker de faktisk forskjell? |
|
|
|
|
|
#43 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Fotballakademiet får du i det minste skattefradrag for.
|
|
|
|
#44 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvor mye bruker dere på ungenes fritidsaktiviteter?Min går på kampsport som koster 300 i måneden gjennom hele året, pluss tre samlinger a 500, pluss utstyr. I tillegg så kommer svømming på ca 4000 i året.
|
|
|
#45 |
|
Peppy!
|
Sv: Hvor mye bruker dere på ungenes fritidsaktiviteter?Vanskelig å vite hva jeg skal ta med. Han står slalåm, men ikke organisert. Så vi bruker jo mye penger på heiskort og skiutstyr, men teller det som fritidsaktivitet? Samme med skøyter. Han har fullt bandyutstyr, men han spiller ikke på lag lenger, kun med kompiser. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Hvor mye bruker dere på ungenes fritidsaktiviteter?Vi har også slalåm ja. Siden det ikke er organisert, så tok jeg ikke med det. Men det koster.
|
|
|
#47 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvor mye bruker dere på ungenes fritidsaktiviteter?Mine spiller fotball.
|
|
|
|
#48 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hvor mye bruker dere på ungenes fritidsaktiviteter?To (tre) barn på speider koster 3500,- i året. I tillegg kommer utstyr som klær, skotøy, soveposer, tursekker, kniver etc. Helgetur (ca to i halvåret) koster rundt 500, leir på sommeren alt fra 1500-6000,- (pr barn, ingen søskenmoderasjon).
It takes a forum to raise a child Sist redigert av Blondie : 10-09-15 kl 20:49. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor mye bruker dere på ungenes fritidsaktiviteter?Her var det jo ekstremt store forskjeller! Både på hver aktivitet, men også hva samme aktivitet koster! Jeg skjønner jo nå at det ikke er rart mange ikke har råd, og ser at kanskje ikke ishockey er så dyrt likevel, når jeg ser andre tall i tråden.
|
|
|
#50 |
|
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye bruker dere på ungenes fritidsaktiviteter?Håndball: Ca 2500,- pr år i kontingent/klubbavgift. Lisens ca 1000.- pr år (tror jeg, nytt i år). Utstyr: 1000,- pr. år ca. Cuper: 6-7000,- pr. år. Totalt pr. år: Ca 11-12000,-. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor mye bruker dere på ungenes fritidsaktiviteter?Innebandy: 1600 i treningsavgift, 400 i klubbmedlemsskap, ca. 300 i lisens. Utstyr er gode innesko (men ferdig utvokst) og innebandykølle(r).
|
|
|
#52 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hvor mye bruker dere på ungenes fritidsaktiviteter?Tja, 14-15 000 i året tror jeg. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvor mye bruker dere på ungenes fritidsaktiviteter?Slalåm her også, men ikke organisert, så det tok jeg ikke med (selv om det går noen tusenlapper der og..). |
|
|
|
|
|
#54 |
|
superbruker
|
Sv: Hvor mye bruker dere på ungenes fritidsaktiviteter?Eldstemann på 16 år trener på Stamina, 350 kr mnd.
|
|
|
#55 |
|
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye bruker dere på ungenes fritidsaktiviteter?Vi har riding 4900x2 pluss utstyr , kor 800 kr i kontigent , samt kulturskolen + instrumetleie .Vi bruker glatt over 20 000 i året på et barn . |
|
|
|
|
|
#56 |
|
villende
|
Sv: Hvor mye bruker dere på ungenes fritidsaktiviteter?Mye. Jeg har ikke oversikten, men eldste spiller fotball og går på fotballakademi. Dessuten trener han karate. Yngste spiller fotball på sommeren, går på ski om vinteren, danser og svømmer (bare dette halvåret). Med utstyr blir det en pen liten sum. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvor mye bruker dere på ungenes fritidsaktiviteter?Eldste går på sykling (terreng og landevei) og har dermed to ekstra sykler (i tillegg til den han bruker på skolen). Disse er kjøpt brukt og varer nok ca 3 år, og vi betalte tilsammen 6500 kr for dem. Klubbdraktene koster 1000 kr for fullt sett (bukse, jakke, t-skjorte og hansker), sykkelskoene kostet vel 400 kr, og dette brukes i ca 2 år. Medlemskapet i sykkelklubben koster 600 kr i året for hele familien. Foreløpig er det ikke så mange ritt de er med på, men det koster uansett veldig lite. Litt ekstrautstyr blir det jo også, men det er snakk om småbeløp.
|
|
|
|
#58 |
|
bits and pieces
|
Hotell?
|
|
|
|
#59 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye bruker dere på ungenes fritidsaktiviteter?Har ikke lyst til å regne på det, men ser at fotballen vår er temmelig dyr. Sist redigert av mammaugla : 10-09-15 kl 22:39. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvor mye bruker dere på ungenes fritidsaktiviteter?Laget til eldstemann her skulle også på cup på Lillehammer i januar. Da skulle de bo på hotell. Vi meldte han ikke på den cupen.
|
|
![]() |
|
|