|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Skal du ha ferie i vinterferien i år? | |||
| Jobber ikke/studerer så trenger ikke å ta ferie |
|
12 | 5,97% |
| Ja, en dag |
|
14 | 6,97% |
| Ja, to dager |
|
28 | 13,93% |
| Ja, tre dager |
|
20 | 9,95% |
| Ja, fire dager |
|
5 | 2,49% |
| Ja, fem dager |
|
42 | 20,90% |
| Nei, men har ikke barn på barne- og/eller ungdomsskolen |
|
12 | 5,97% |
| Nei, jeg har barn på barne- og/eller ungdomsskolen |
|
62 | 30,85% |
| Kvikklunsj |
|
6 | 2,99% |
| Deltakere: 201. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
her skal det bli liv
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?Nå har jeg jo begynt i ny elevassistent jobb sa da ble det plutselig vinterferie her og
|
|
|
#3 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?Ja, i år tar jeg fri/avspaserer hele uka. Blir nok allikevel noe jobbing. Har en del å forberede til uka etter. Vi er på hytta på fjellet. Mannen drar hjem i morgen for å jobb. Han tar fri fredag. Vi har barn i barneskole. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?Eg har fri to dagar i år.
|
|
|
#6 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?Vi skal jobbe mandag og ta fri resten av uka. Reiser til London med alle barna tirsdag morgen og blir til søndag kveld.
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?Ja, men kun en dag. Har barn i småskolen. Yngste skal i alle fall noe på SFO (karneval og tur) og noe til besteforeldre hvis de blir friske av influensa.
|
|
|
#9 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?Jeg skal ikke bruke feriedager nå. Sparer dem til påske/sommer/jul.
~Maybe it's time to heal~ Sist redigert av Kirsebær : 14-02-15 kl 21:57. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Rockesøster
|
Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?Nope, og har ingen barn som har vinterferie som "krever" at man tar fri.
|
|
|
#12 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?Jeg har en ekstra ferieuke i den nye jobben, så vi skal til fjells. Jeg har vært syk i tre uker, så jeg skal bruke denne uken til å bli helt frisk, stå på ski, se om jeg can lure Candy til en kaffedate, sitte foran peisen, drikke cava og jobbe litt innimellom.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?Mannen min tar to-tre dager fri. Antagelig avspasering, men han har seks ferieuker, så det er alltid noen dager til overs.
|
|
|
|
#14 |
|
Medlem siden: Mar 2013
Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?Skal jobbe kveldsskift (15-00), så får dagene hjemme med barna
|
|
|
#15 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?Ja. Jeg avspaserer, mannen bruker to feriedager og avspaserer tre. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Tatt på
|
Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?Fant utrolig billige flybilletter til tid mamma og slekta bor i september, så benyttet sjansen siden jeg ikke har vært der siden i sommer. Det er første gangen jeg tar vinterferie siden jeg selv gikk på videregående for 20 år siden.
|
|
|
#17 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?Ja, 4 dager. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?Ja, jeg skal ha fri. Jeg må jobbe noe også, men den tiden styrer jeg selv. Jeg er lærer og jeg avspaserer. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?Jeg har en i bhg og en førsteklassing. Frøsteklassingen har fri hele uka, det har min mor bedt om,han skal være der. JEg skal ha en fridag eller to om jeg får det til, men vi skal ikke noe sted, mannen jobber, jeg skal bare gjøre noe med at huset ser ut som om to ikke akkurat veldig huslige personer, med to ikke akkurat hel ryddige barn, hvor de voksne har jobbet hhv 150% i 6 mnd og 130% i snart to mnd, og så skal ha halve slekta her på bursdagsfeiring om ei uke.
|
![]() |
|
|