|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?
|
|
|
#42 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Når vi først er igang ....jeg gremmes når jeg i tillegg møter brøytebilen med skjæret OPPE når man må snegle i 30 for ikke å kjøre av veien pga.enorme mengder snø og slaps (bor på bygda). Og jeg gremmes nå de brøyter så gnistene står på bar asfalt midt i Oslo sentrum når det såvidt sludder (forrige lørdag) hrmf! |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?Sekk, en liten Osprey Talon 11. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
This is normal!
|
Prøv å kom fram gjonnom sånn snø med sykkel!
|
|
|
|
#45 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() |
Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?Jeg bruker en mellomstor veske som skal romme en ipad, notatblokk, ulike jobbpapir, lommebok, mobil, nøkler, halspastiller. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?Jeg har ofte med meg pc hjem fra jobb (altfor ofte..), men har alltid med en liten håndveske ved siden av med nøkler, lommebok etc. Jeg trenger å ha slikt samlet.
|
|
|
|
#47 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?Jeg har en ganske stor pc-sekk, jeg har alltid med jobb-pc, et par papirbunker og minst tre ganske store bøker fram og tilbake. Må jeg innom butikken på vei hjem stapper jeg nøkler og kortholder i lomma.
|
|
|
|
#48 |
|
|
Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?Til og fra jobb bruker jeg en liten sekk, Osprey Talon. Når jeg må ha med pcen på jobbmøter utenbys bruker jeg en sort pc-sekk. Veske bruker jeg omtrent aldri. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?Jeg bruker sekk innimellom når jeg må ha arbeid med hjem, ellers har jeg lommebok, telefon og nøkler i jakkelommene. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?Jeg bruker skuldervesker i skinn i litt forskjellige størrelser og farger, alt etter hvor mye jeg skal ha med meg. Alle er av den typen med stropp lang nok til å ha på tvers over brystet. Hvis jeg skal ha med meg veldig mye bøker osv, har jeg en stor og lett pc-bag i nylonmateriale som jeg bærer i hånden. Bruker aldri sekk, jeg liker ikke å bære på ryggen. Og jeg kan heller ikke ha sånn håndveske til å bære i hånden, da føler jeg meg bare rar. Hvis jeg skal gå tur og ikke trenger annet enn nøkkel og telefon så tar jeg det i lommen og dropper veske, men jeg har alltid veske ellers. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?Jeg er en stor, stygg veske som jeg drasser til og fra jobb med mye papirer, skriveblokk og annet jobbrelatert dill nedi. Der er også plass til jobbens laptop om jeg må. Da har jeg nøkler, lommebok, lipgloss og mobil i jakkelommen.
|
|
|
#52 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?Jeg bruker håndveske på jobb. Siden jul har det vært en MK Sutton.
|
|
|
#53 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?Jeg bruker ikke veske på jobb. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?Bruker en mellomstor skulderveske til og fra jobb, til byturer og andre utflukter. Den rommer iPad, stor matboks, drikkeflaske og nødvendigheter som lommebok, mobil, nøkler og lypsyl.
|
|
|
#55 |
|
bits and pieces
|
Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?Har en veske og den brukes om jeg skal på jobb, på butikken eller i ishallen. Har ikke noe mer med meg på jobb enn ellers. Får jo knapt nok mobil som funker på jobben, så PC har jeg jo hvert fall ikke.
|
|
|
|
#56 |
|
I mål
|
Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?Jeg bruker en Hagfløfs PC-sekk til PC, evt rettebunker og matboks, samt nøkler, lommebok, mobil etc. Den ser ut som en vanlig ryggsekk på mange vis, mindre lik en typisk PC-sekk. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?Akkurat nå bruker jeg en "PC"-veske i skinn, passe dyr. Der er det plass til Mac, iPad, og kanskje en bunke med prøver. Det er for øvrig ikke så ofte jeg har med Macen, har en PC på jobb som jeg bruker der. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?Bruker for øyeblikket en pen skinn veske på jobb. Sist redigert av Koma : 04-02-15 kl 21:58. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?Jobbens pc sekk. Mulberry Bayswater hvis jeg ikke må ha med pcen, for jeg bruket en vel to kilos Lenovo som jeg tror kan lage merker i en veske. Og så har jeg en mini Adax veske til mobil, kort og sminke.
|
|
|
|
#60 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?Jeg har en sekk som etter hvert nå har blitt ganske rufsete, og egentlig trengs å byttes ut. Jeg fikk den i innmeldingsgave i Utdanningsforbundet. :lærer:
|
![]() |
|
|