|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Disney on Ice - praktiske tipsDet er visst på perrongen de ikke vil ha ballonger. Kan alltids sende en e-post til Nokas.
|
|
|
#9 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Disney on Ice - praktiske tipsNår åpnes dørene? *tidlig i Oslo*
|
|
|
#10 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Disney on Ice - praktiske tipsHe-he, klart de har betalingsterminaler |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Glamorøs
|
Sv: Disney on Ice - praktiske tipsBallonggreia er ganske kjent for folk som bor i Oslo, NSB kjører nulltoleranse der. Jeg skjønner i grunn godt at de er strenge og ikke viser skjønn. Alle mener jo at ballongene er knytt godt fast, at barna er store nok til å passe på dem osv. Men havner en slik folieballong oppi kjøreledningen forsinker man ALLE togene på linja, det er kostbart og det irriterer en hel haug med mennesker. Men selvsagt er det surt å oppleve det.
|
|
|
#13 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Disney on Ice - praktiske tips
Aldri hørt om, tog i Osloomårdet er mitt transportmiddel. Greit nok, men det må da kunne finnes en annen løsning enn å kutte dem opp foran barna? Vi kunne feks tatt bussen hjem hvis vi ønsket.
|
|
|
#14 |
|
Glamorøs
|
Sv: Disney on Ice - praktiske tips
Ja, hvis dere vil ta bussen hjem og går ut med en gang så tviler jeg på at vekteren løper etter dere med kniv, altså.
|
|
|
#15 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Disney on Ice - praktiske tipsGassballong på tog er gammelt nytt. Mannen tok bussen hjem alene med to ballonger en 17.mai for flere år siden, mens vi andre tok tog. Han følte seg snill ... og fikk mange rare blikk. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Disney on Ice - praktiske tipsGjelder det t-bane også?
|
|
|
#18 |
|
I mål
|
Sv: Disney on Ice - praktiske tipsJeg kan melde at vi har overlevd i god behold |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Disney on Ice - praktiske tipsMine hadde det også fint i går, de gikk med pappaen og jeg angret et sekund på at det ikke var meg.
|
|
![]() |
|
|