|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Er kaviar og hvitost en vanlig kombinasjon for deg? | |||
| Jeg har hørt om det, men spiser det ikke selv. |
|
97 | 46,63% |
| Ja, det spiser jeg. |
|
99 | 47,60% |
| Hæ? Hva atte?? |
|
10 | 4,81% |
| Gummibjørn |
|
2 | 0,96% |
| Deltakere: 208. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Kaviar og hvitost - en uvanlig kombinasjon?Gulost/hvitost er vel dialektavhengig? Jeg har hørt det, men spiser det ikke. Svogeren min liker brunost med kaviar. Den kjenner jeg ikke like mange som liker.
|
|
|
#2 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kaviar og hvitost - en uvanlig kombinasjon?Me har aldri kaviar heime, men me åt det heime då eg var liten. Er ikkje kaviar frykteleg salt?
|
|
|
|
#4 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Kaviar og hvitost - en uvanlig kombinasjon?Har inntrykk av at det er en veldig vanlig kombinasjon. "Alle" ungene i barnehagen spiser det.
|
|
|
|
#6 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Kaviar og hvitost - en uvanlig kombinasjon?Kaviar er så grusomt at vi aldri har det i hus, og det utgjør ingen forskjell å kombinere det med annen mat. Hvorfor besudle god ost med kaviar?
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Kaviar og hvitost - en uvanlig kombinasjon?Åh, kaviar var omtrent det eneste jeg greide å ha på skiva da jeg var gravid. Alt annet (enn fisk) var blæh, og fikk meg til å kaste opp |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Fortynnet
|
Sv: Kaviar og hvitost - en uvanlig kombinasjon?Goudaost kalte vi den gule osten da jeg var liten, selv om det egentlig var Norvegia. Jeg syntes alltid det var rart når noen sa hvitost, for den osten er jo definitivt gul og ikke hvit. Ungene mine sier gulost og det gjør jeg også nå. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Kaviar og hvitost - en uvanlig kombinasjon?Jeg er oppvokst med at det heter hvitost (nordlending). Nå i voksen alder bruker jeg bare navnet på osten.
|
|
|
#13 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kaviar og hvitost - en uvanlig kombinasjon?Helt vanlig. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Kaviar og hvitost - en uvanlig kombinasjon?Veldig vanlig, men det finner ikke veien i min munn. Jeg spiser kaviar KUN på skive med egg. Eller dersom jeg er skikkelig sulten og det er siste valg i fellesmatpakken.
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kaviar og hvitost - en uvanlig kombinasjon?Kaviar og gulost er kjempegodt.
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Kaviar og hvitost - en uvanlig kombinasjon?Jeg spiser ikke kaviar, så tanken min blir "atte, hæ, hva, grusomt" men jeg vet jo objektivt sett at det er vanlig.
|
|
|
#17 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Kaviar og hvitost - en uvanlig kombinasjon?Vanlig og jeg liker det, men spser det nesten aldri. Jeg sier hvitost!
|
|
|
#19 |
|
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kaviar og hvitost - en uvanlig kombinasjon?En helt vanlig kombinasjon, som jeg selv spiste mye av som lita. |
|
|
|
![]() |
|
|