|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?Aner ikke. Jeg har ikke ønsket meg noe heller.
|
|
|
#2 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?Nei, men jeg pleier å få noe av det jeg har ønsket meg. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?Min mann eier ikke vibber i det hele tatt og er nesten aldri med på handlerunder så jeg benyttet sjansen når vi var på senter sammen på søndag. Jeg plukket ut en morgenkåpe og klippet ut bilder av etpar småting fra Til Bords som jeg nesten er helt sikker på at jeg får.
|
|
|
|
#4 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?Nei, men han synes det er utrolig gøy å pirre nysgjerrigheten min lenge før jul. Iår er det hint om bestilling for et halvt år siden, at det er levert et sted i området nå i helgen, at drt vil løse et praktisk problem for meg og st jeg vil bli kjempeglad...
|
|
|
#5 |
|
Epikur
|
Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?Jeg får en tur til Pariiiis!
|
|
|
#6 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?Ja, jeg har allerede tatt den i bruk. Jeg fikk ulllkåpe fra Lanullva.
|
|
|
#10 |
|
Ute på tur
|
Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?Jeg aner ikke, men mistenker noe tekniske greier, fordi jeg har fått ring og øredobber ved siste to gaveanledninger, og han er best på elektronikk.
|
|
|
#12 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?Jeg fikk hovedgaven i november, en iPhone 6, men får en gave under treet også som jeg ikke vet hva er.
|
|
|
#13 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?
Jeg fikk en kjempedeilig Kari Traa-mikrofleecejakke.
|
|
|
#14 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?Jeg fikk ingenting, men det var som forventet.
|
|
|
#15 |
|
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?Jeg håper det ikke er mer enn et deksel til den nye telefonen jeg fikk for to uker siden. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?Nei, vet ikke |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?Jeg tror Cuya får lysestaker.
|
|
|
#18 |
|
flisespikker
|
Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?Nei, jeg aner ikke, og jeg synes det er veldig hyggelig at det er en overraskelse.
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?Jeg aner ikke om han har kjøpt julegave til meg ennå, men jeg tipper at jeg får nytt batteri til Macen min. Det jeg bruker nå er virkelig helt hinsides dårlig. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?Det eneste jeg vet, er at han har kjøpt noe jeg ønsker meg - og det er jo en fin ting.
|
![]() |
|
|