|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hva gir du egne foreldre til jul?Nei, si det ... De har det meste og har mye bedre råd enn meg såh ...
|
|
|
#42 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gir du egne foreldre til jul?
Jeg lurer på om det ikke kan være på "Tiger" ?
|
|
|
|
#43 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva gir du egne foreldre til jul?Pappa får som alltid sesongkort på stadion og mamma som er dårlig til beins får abonnement på c-more slik ho får sjå kampane mens vi andre er på kamp
|
|
|
|
#44 |
|
Drømmer
|
Sv: Hva gir du egne foreldre til jul?
Sparkjøp har hatt rosa verktøysett vet jeg. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Drømmer
|
Sv: Hva gir du egne foreldre til jul?Svigers 1 får kopper som poden har tegnet på, pepperkaker som poden har laget, eplegele, diverse spekepølser, en eske med finere sjokolade,en pose med runde sokolaekuler, julekaffe og julete. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva gir du egne foreldre til jul?Det blir litt dyrt men mamma og svigers ønsker seg ikke noe så de får en matkurv med diverse oppi.
|
|
|
|
#47 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva gir du egne foreldre til jul?Mamma får noen hudpleieprodukter og et gavekort på en velværesalong.
|
|
|
#48 |
|
............
Medlem siden: Nov 2010
![]() |
Sv: Hva gir du egne foreldre til jul?Far får ministøvsuger til å ha på kjøkkenet ( har ønsket seg det)
|
|
|
#49 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Hva gir du egne foreldre til jul?Mamma: 2.lags superundertrøye og ullfleece sports-bh
|
|
|
#50 |
|
Svada
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gir du egne foreldre til jul?Mor får en skål fra et servise de samler på. Far får aquavit, Gilde non plus ultra. Svigerfar og kone får Norgesglass med godt oppi + bilde av minstejenta. Svigermor får hvitvin og noe julepynt barnebarna lager + bilde av minstejenta.
|
|
|
|
#51 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva gir du egne foreldre til jul?De får hver sin bok, og mamma får ull undertøy i tillegg. Også skal vi ta med pappa på telttur i skogen, til sommeren. Vi har dratt hele flokken på slik tur før, og vi voksne har gått flyktningeruta over til Sverige med han (strabasiøs tur er bare fornavnet!), så nå ønsker han seg bare slike opplevelser. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Epikur
|
Sv: Hva gir du egne foreldre til jul?Min mor får abonnement på Gardens Illustrated kjøpt på buysubscription.com og min far får tøfler og regnmåler. Svigers får konsertbilletter.
|
|
|
#54 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva gir du egne foreldre til jul?I år spleiser jeg og den ene broren på en håndstøvsugersak. I tillegg får de noe dusjgreier hver, og den faste kalenderen får de og. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Snøavhengig
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gir du egne foreldre til jul?Mamma får en god kjøkkenkniv, jeg er så utrolig lei av å stå og lage mat med sløve kniver når jeg er hjemme. I tillegg får hun en kalender med bilder av ungene, det er standard.
|
|
|
#57 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Hva gir du egne foreldre til jul?Gavekort på teateret.
|
|
|
#58 |
|
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gir du egne foreldre til jul?*Innrammede skolefoto, bøker, duftlys, te/kaffe og hjemmelaget fra barna. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gir du egne foreldre til jul?Mamma får gavekort på velvære. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gir du egne foreldre til jul?Svigers ønsker seg 500,- og i år skal de jaggu få det. |
|
|
|
![]() |
|
|