|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Borte
|
Sv: Hvor mye tid bruker dere på middag i hverdagen?Jeg bruker 30-60 minutter om jeg rekker å lage middag. Nå for tiden er minst 2 av ukedagene hver eneste uke der jeg ikke får laget ordentlig mat. Da har det blitt brødskiver, pølser, ferdigpizza, risgrøt fra Fjordland og sånt som omtrent ikke kvalifiserer til å kalles mat. Planen er at jeg skal bli flinkere til å planlegge.
|
|
|
#2 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvor mye tid bruker dere på middag i hverdagen?De lager seg som oftest litt brødmat, frokostblanding eller yoghurt når de kommer hjem fra skolen (kl 15) og så lager vi middag ca. 17-1730.
|
|
|
#3 |
|
Ad astra
|
Sv: Hvor mye tid bruker dere på middag i hverdagen?Vi har det gjerne enkelt på hverdagene, men det skal likevel smake godt å være "verdt det" - så gjerne type pølse med potetmos (men da med gode pølser og "ordentlig" potetmos, det tar ikke lange tiden), eller kyllingfilet, noen kokte grønnsaker eller en salat....
|
![]() |
|
|