Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Trives du på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-07, 11:58   #41
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trives du på FP?

Det jeg liker best med dette forumet er at det er mindre (utelukkende) AOL/:signerer:/:abonnerer: enn på andre forum.

Gammel 28-05-07, 12:31   #42
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Nei jeg er ikke aktiv på FP men leser en god del her og føler jeg har stor utbytte bare av det. (Er jo litt som en ”kunnskapsbank” mange tråder her inne!).

Jeg orker ikke delta i debatter der voksne folk skjeller ut andre med stygge navn, det blir bare for patetisk og ødelegger jo enhver god diskusjon. Jeg har en 3.5 åring hjemme så jeg lever i en permanent ”du er en bæsj, tiss, promp” verden. Voksenversjonen av dette på et nettforum blir bare helt uspiselig, ikke bare irriterende men også litt … vel, ”trist” faktisk synes jeg!

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 12:36   #43
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bauche har svart for meg.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 12:55   #44
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Jeg orker ikke delta i debatter der voksne folk skjeller ut andre med stygge navn, det blir bare for patetisk og ødelegger jo enhver god diskusjon. Jeg har en 3.5 åring hjemme så jeg lever i en permanent ”du er en bæsj, tiss, promp” verden. Voksenversjonen av dette på et nettforum blir bare helt uspiselig, ikke bare irriterende men også litt … vel, ”trist” faktisk synes jeg!

Hæ? Mulig jeg er en del av dette sandkasseopplegget, for jeg ser absolutt ingenting av dette her inne. :forvirret:

Jeg trives her. Hadde jeg ikke gjort det hadde jeg ikke være her. :enkel:

Gammel 28-05-07, 12:59   #45
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Har jo ikke vært her så lenge jeg, da - aktivt bare litt over en uke eller så. Men så langt er jeg ganske fornøyd. Jeg har et annet forum hvor jeg kan våse litt mer, så da kan jeg ta det mer seriøse og passe på rettskrivningen min her. Er overrasket og lykkelig over at jeg for eksempel har funnet en tråd hvor man diskuterte bruken av ibid. i referanser her inne - sånt er ikke lett å finne.

Men jeg er litt bekymret også, for jeg hadde en intensjon om å være mindre på nett. Oppdagelsen av FP har ikke hjulpet, akkurat.

Og så lurer også jeg på om det ikke hadde vært enda morsommer med FP hvis jeg hadde hatt tilgang til denne salongen...

Gammel 28-05-07, 13:00   #46
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Svar fra et rykende ferskt medlem. Første inntrykket er veldig bra etter min mening. Det er jo en grunn til at jeg meldte meg inn. Synes det er en fin balanse mellom nyttige og opplysende debatter (noen veldig saklige og andre mer opphetede) og småprat om dagligdagse ting.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 13:01   #47
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trives med FP jeg. Men litt lei av nett for tiden.
Og så er det (liksom ) vår.. og da ser jeg at aktivitetsnivået daler litt, og så blir det litt kjedelig.. og så.. .

Men noen ganger synes jeg gruppen her inne er litt for enige jeg da, vi skulle hatt noen som er litt mindre PK

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 13:23   #48
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Medlemssalongen er egentlig ikke noe å vente seg "fordervet" på.
Det er lite aktivitet der, og de interessante diskusjonene er utenfor den.

I dag er det 2-3 som har svart på/ skrevet innlegg der. De fleste innleggene har bare noen få svar.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 13:31   #49
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Trives med FP jeg. Men litt lei av nett for tiden.
Og så er det (liksom ) vår.. og da ser jeg at aktivitetsnivået daler litt, og så blir det litt kjedelig.. og så.. .

Men noen ganger synes jeg gruppen her inne er litt for enige jeg da, vi skulle hatt noen som er litt mindre PK

Bitch og kjerring! Jeg er helt uenig med deg, det er ikke kjedelig når aktivitetsnivået daler, da kan man dominere helt selv.

:bidrar til en ikke PK-tråd:

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 13:42   #50
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Bitch og kjerring! Jeg er helt uenig med deg, det er ikke kjedelig når aktivitetsnivået daler, da kan man dominere helt selv.

:bidrar til en ikke PK-tråd:

Da jeg på deg!

Men når jeg er så daff som jeg er for tiden så er jeg en liten sau som leter etter andre tråder som jeg bare kan hive meg på :lat:.

Gammel 28-05-07, 13:44   #51
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Bitch og kjerring!

Bitch kan du være selv, ditt opphav av en sau!!

(det var svaralternativ 2 )

Gammel 28-05-07, 13:45   #52
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Bitch kan du være selv, ditt opphav av en sau!!

(det var svaralternativ 2 )

Hvaaaaaaaaaa? Hvordan kan du finne på å kalle meg noe slikt, det er jo det samme som å si jeg er tilbakestående. Jeg tror jeg må slutte på dette forumet, jeg takler det ikke.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 13:46   #53
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Hvaaaaaaaaaa? Hvordan kan du finne på å kalle meg noe slikt, det er jo det samme som å si jeg er tilbakestående. Jeg tror jeg må slutte på dette forumet, jeg takler det ikke.

Ditt pysenaut.

Evt kan vi kozemoze litt?

Gammel 28-05-07, 13:48   #54
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Hvor: Oslo
Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cille, her.

Men nå har jo ikke jeg tilgang til medlemssalongen, hvor sikkert mange av de enda mer spennende diskusjonene foregår...:fornærmetmedvillfantasi:

Tror ikke nødvendigvis det. Er aldri der inne, jeg, og de siste spennende diskusjonene jeg har sett har vært på generelt og familie-et-eller-annet (husker ikke navnet på alle underforaene). De fleste bruker vel uleste innlegg-alternativet, og da er det bare å legge inn en tråd med en fengende tittel hvor som helst så drar diskusjonen seg i gang av seg selv

Gammel 28-05-07, 13:49   #55
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

*kozer og klemzer på gunniss og lykkeliten*

Nå må dere ikke krangle barn.

Gammel 28-05-07, 13:53   #56
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Jeg trives godt her inne.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 13:54   #57
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Hvor: Oslo
Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg blir av og til litt nedstemt når jeg trykker på Uleste innlegg og det kommer opp nesten utelukkende unger, mat, sminke og sensasjonsoverskrifter fra VG. Jeg prøver å bli flinkere selv til å starte den typen tråder jeg selv vil ha. Det er noe jeg vil oppfordre også andre til å tenke over.

Tinetoff da! Det er da vel ingen som tvinger deg til å lese om unger, mat, sminke og VG vel! Folk må da få starte de trådene de vil. Fordomsfull, det er det du er.

Gammel 28-05-07, 13:55   #58
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg mistrives ikke, men vil ikke si jeg trives heller. For meg er dette et forum hvor jeg stikker innom en gang i blandt og av og til sier noen ord, av og til ikke.

Er ikke helt overbegeistret for Fp og det er nok ikke det forumet jeg anbefaler mine venner..

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 14:15   #59
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

FP var til stor hjelp for meg for ca et halvtår siden, siden den tid har mange ting forandret seg og jeg har ikke vært innom like ofte som før.

Jeg har utrolig stor sans for veldig mange av brukerne her, og jeg gleder meg til å treffe flere av de snart.

Nå virker det som om nettlivet generelt er helt dødt, så da blir det autamatisk sånn at man selv også bruker mindre tid på nett. Det er ikke alltid det er så dumt heller.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 14:17   #60
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sier meg enig i det Tjorven skriver. Trives også her inne, vist ikke så hadde jeg ikke vært her.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:38.