|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Noen radiolyttere som kan kommentere Radioresepsjonen?
|
|
|
#2 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Men ikke les kommentarfeltet!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#5 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen radiolyttere som kan kommentere Radioresepsjonen?En nyansatt på jobben prøver å trøste meg med at det egentlig ikke er så stor andel av befolkningen som skriver i kommentarfelt (i følge noen undersøkelser han mente å ha lest), men at de samme går igjen og igjen. Men de er jo der, og for meg virker det massivt. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen radiolyttere som kan kommentere Radioresepsjonen?Jeg var også tidligere fan av Radioresepsjonen. Ikke nå lenger, men om det skyldes at jeg i stadig større grad blir eldre og humørløs feminist, eller om det er "gutta" i RR som stadig blir eldre og mer desperate, vet jeg ikke. Kanskje litt begge deler. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Noen radiolyttere som kan kommentere Radioresepsjonen?Jeg synes normalt sett at RR er helt innafor - de er så "lettbent" at det er ok - men akkurat denne uttalelsen var unødvendig.
|
|
|
#9 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Noen radiolyttere som kan kommentere Radioresepsjonen?Men altså - Bjarte kommenterer Sophie Elise? Han er jo gammel nok til å være faren hennes - med god margin. :grøss:
|
|
|
|
|
#10 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Noen radiolyttere som kan kommentere Radioresepsjonen?Jeg har en sterk pasjon for politisk ukorrekt (inkorrekt?) humor. Men jeg bestemmer selv hva jeg ler av.
|
![]() |
|
|