|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2013
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør dere 17. mai?Opp rundt kl 0530 for og kjøre rundt i skrangletog (sitter i 17 mai komiteen)
![]() |
#42 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: Hva gjør dere 17. mai?Vi står opp, ungene ser på tv mens jeg stresser utavfan ( som oftest har jeg sovet veldig lite pga forberedelser til 17 mai på skolen, fau)for å gjøre meg ferdig så jeg kan hjelpe ungene og så står jeg og kjefter på mann for at han er treg. Så stresser vi til skolen for at jeg må passe på at alle klassene får fanene sine og at alt er på plass til toget. Så går vi i toget, barnehagen til ungene går i det toget så vi alle bruker å gå. I år blir det noe annet da jeg verken er i fau eller har barnehage unger
![]() |
#43 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva gjør dere 17. mai?Det kommer an på hvor vi går i tog. Enten er det kjapp frokost, tog, lang brunsj (ofte inviterer vi en vennefamilie eller min mor, far og bror m/fam.) og så aktiviteter på skolen om ettermiddagen. Ellers er det lang frokost, tog og aktiviteter på skolen om ettermiddagen. Vi er ofte ikke hjemme før 19.00, så vi gjør sjelden på så veldig mye 17.mai om kvelden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva gjør dere 17. mai?Opp tidlig, ta på bunader, levere eldste i skoletoget som starter tidlig. Vi ser på. Så på skolen for is, kake, leker osv.
![]() |
#45 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør dere 17. mai?Rolig morgenen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Hva gjør dere 17. mai?Jeg skal foreslå Sverigetur. Ungene blir fornøyde om de får is, og det kan vi kjøpe i Sverige.
![]() |
#47 |
|
![]() Sv: Hva gjør dere 17.mai?
Festkonsert i Grorudparken
![]() |
#48 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Hva gjør dere 17. mai?I år arrangerer vi 17.mai på skolen, så: smører smitter, pynter pavlova, fyller gassballonger, popper popkorn, dirigerer syngende barn, organiserer og styrer, rydder ... Alt på skolen fra ca 10/11-18, tenker jeg. Blir tid til en god 17. mai-frokost her først, da, men etterpå tror jeg vi er ganske ferdige.
2000, 2003, 2010 og engelen Guro 2011 Sist redigert av ming : 01-05-14 kl 19:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Sv: Hva gjør dere 17. mai?Årets plan:
![]() |
![]() |
#51 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Hva gjør dere 17. mai?
Så fin han er.
![]() |
#52 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hva gjør dere 17. mai?I år er første året som separert - og 17.mai feiring. Barna er hos meg, og vi har ikke helt avklart hvordan vi gjør det. Om begge er med eller ikke
![]() |
|
|