|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
| Se resultatene: Har du sånn jakke? | |||
| Ja, i sportsvariant |
|
24 | 10,00% |
| Ja, i "damevariant" |
|
16 | 6,67% |
| Nei, men har lyst på |
|
16 | 6,67% |
| Nei, og skal ikkje ha |
|
186 | 77,50% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 240. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Snøavhengig
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du sånn jakke?Jeg har en Kari Traa-variant og er superfornøyd. Denne varme, rare vinteren uten nedbør har den vært i bruk hver dag, og den er liten og lett nok til å være i sekken på alle turer. Genialt!
|
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Har du sånn jakke?Etter å ha lånt mannens (ikke rosa, da, men en av samme type, tynn dun) en dag jeg frøys meg fordervet på bandycup i tjukk skinnjakke og vips, blitt god og varm, så har jeg hatt lyst på. Men ikke hatt samvittighet til å kjøpe.
|
|
|
#4 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Har du sånn jakke?Nei, og jeg hadde ikke tenkt jeg skulle ha. Jeg synes de som har sånn jakke enten er eldre eller veldig mye yngre enn meg... (45+ eller 10...)
|
|
|
|
#6 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du sånn jakke?Har ikke sett noen i den jakken du viser nei.
|
|
|
#7 |
|
intro
|
Sv: Har du sånn jakke?
Redselsfullt!
|
|
|
|
#8 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Har du sånn jakke?
LOL
|
|
|
#9 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Har du sånn jakke?Jeg kjøpte en sånn for en måneds tid siden og har nesten ikke brukt noe annet siden. Den er akkurat passe varm på Østlandet nå for tiden og veier omtrent ingenting. Lett å pakke i veska på vei hjem fra jobb når sola plutselig steker og det er for varmt med jakke.
|
|
|
#10 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Har du sånn jakke?Jepp, jeg har sånn jakke. Rosa. Og tydeligvis unik, siden ingen andre her (unntatt Robyn) på FP har sånn. Den er veldig praktisk og går i en bitteeliten pose og veier nesten ingenting. Jeg har ca. 29 andre jakker, så jeg kommer ikke til slite den ut med det første. Pøbelprinsessen har to og bruker dem daglig.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#12 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Har du sånn jakke?En billig blå fra Vivikes som jeg bruker i bilen.
|
|
|
#13 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Har du sånn jakke?Nei, og vil ikke ha. Ikke min stil.
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du sånn jakke?Nei har ikke det. Etter statistikken ser det ikke ut til å være FP-uniformen i år. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Har du sånn jakke?Jeg har en tynn dunjakke som jeg bruker i forbindelse med trening. Den er varm nok til at jeg ikke fryser når jeg står ute og venter på at vi skal starte, og går an å begynne oppvarmingen med også.
|
|
|
#17 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Har du sånn jakke?Jeg har en slik, eller retterere sagt hadde en slik i fjor høst, helt til Storesøster la merke til den. Vips - nå har hun den. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du sånn jakke?Jeg har en, kjøpt i fjor vår. Super vår jakke. Den holder meg akkurat passe varm. |
|
|
|
![]() |
|
|