Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Har du sånn jakke?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Har du sånn jakke?
Ja, i sportsvariant 24 10,00%
Ja, i "damevariant" 16 6,67%
Nei, men har lyst på 16 6,67%
Nei, og skal ikkje ha 186 77,50%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 240. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-14, 00:10   #1
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du sånn jakke?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

"Alle" har sånn jakke, enten de er damer eller herrer. Jeg skal ikke ha, av den grunn. :særing:

Men ikkje på FP

Gammel 07-04-14, 21:34   #2
Anikka
Snøavhengig

Anikka sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Jeg har en Kari Traa-variant og er superfornøyd. Denne varme, rare vinteren uten nedbør har den vært i bruk hver dag, og den er liten og lett nok til å være i sekken på alle turer. Genialt!

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.
Anikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-14, 00:12   #3
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Etter å ha lånt mannens (ikke rosa, da, men en av samme type, tynn dun) en dag jeg frøys meg fordervet på bandycup i tjukk skinnjakke og vips, blitt god og varm, så har jeg hatt lyst på. Men ikke hatt samvittighet til å kjøpe.

Den er genial å ha i sekken når man skal på skitur el.l., da. Tar ingen plass, og varmer veldig godt når man stopper.

Gammel 07-04-14, 00:15   #4
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, og jeg hadde ikke tenkt jeg skulle ha. Jeg synes de som har sånn jakke enten er eldre eller veldig mye yngre enn meg... (45+ eller 10...)

Gammel 07-04-14, 00:24   #5
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-14, 00:25   #6
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Har ikke sett noen i den jakken du viser nei.

Er det det samme type som den tynne jakken med sømmer på som var på alle i vinter/vår?
Sånn som denne? Jeg synes de er så fæle!

http://www.zalando.no/oscar-jacobson...2g000-k00.html

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-14, 00:40   #7
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Har ikke sett noen i den jakken du viser nei.

Er det det samme type som den tynne jakken med sømmer på som var på alle i vinter/vår?
Sånn som denne? Jeg synes de er så fæle!

http://www.zalando.no/oscar-jacobson...2g000-k00.html

Redselsfullt! (Finnes det folk under 50 utenfor shippingmiljøene som går i sånne ting?) Nei, det er ikke sånne som diskuteres i denne tråden, tross alt.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-14, 00:53   #8
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Redselsfullt! (Finnes det folk under 50 utenfor shippingmiljøene som går i sånne ting?) Nei, det er ikke sånne som diskuteres i denne tråden, tross alt.

LOL . Det er jo supertrendy og har vært noen år nå. Husker da jeg var i London med mamma høsten 2011, da hadde alle de kule kidza sånne jakker og store skinnstøvler. Året etterpå hadde Trondheims trendnisser det samme. Til og med Sønnemannen har en slik. Litt sånn forfinet engelsk bondetamp møter Ralph Lauren møter røff urban lumberjack .

Gammel 07-04-14, 00:36   #9
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte en sånn for en måneds tid siden og har nesten ikke brukt noe annet siden. Den er akkurat passe varm på Østlandet nå for tiden og veier omtrent ingenting. Lett å pakke i veska på vei hjem fra jobb når sola plutselig steker og det er for varmt med jakke.

Så får det heller være at mannen syns den er griseschtøgg.

(Jeg kjenner mange som har sånn, i alle aldersklasser og fra forskjellige steder.)

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-14, 00:37   #10
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp, jeg har sånn jakke. Rosa. Og tydeligvis unik, siden ingen andre her (unntatt Robyn) på FP har sånn. Den er veldig praktisk og går i en bitteeliten pose og veier nesten ingenting. Jeg har ca. 29 andre jakker, så jeg kommer ikke til slite den ut med det første. Pøbelprinsessen har to og bruker dem daglig.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-14, 00:40   #11
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har en sportsvariant. Genial å bruke under skaljakken.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-14, 00:42   #12
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

En billig blå fra Vivikes som jeg bruker i bilen.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-14, 00:49   #13
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Nei, og vil ikke ha. Ikke min stil.

Gammel 07-04-14, 00:50   #14
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei har ikke det. Etter statistikken ser det ikke ut til å være FP-uniformen i år.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-14, 01:15   #15
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en tynn dunjakke som jeg bruker i forbindelse med trening. Den er varm nok til at jeg ikke fryser når jeg står ute og venter på at vi skal starte, og går an å begynne oppvarmingen med også.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-14, 04:57   #16
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei. Ikke min stil.

Gammel 07-04-14, 07:06   #17
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har en slik, eller retterere sagt hadde en slik i fjor høst, helt til Storesøster la merke til den. Vips - nå har hun den.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-14, 07:21   #18
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har en, kjøpt i fjor vår. Super vår jakke. Den holder meg akkurat passe varm.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-14, 08:04   #19
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har ikke og skal ikke ha heller. Ikke min stil.

Gammel 07-04-14, 08:27   #20
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Nei ,det har jeg ikke. Ser mange rundt her har.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:28.