|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dugnader: Er det verdt detJeg synes dugnadsfilosofien dere opplever høres elendig ut, Nenne. De forskjellige lagene bør legge til rette, ikke sabotere. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Dugnader: Er det verdt detbanana, problemet er jo at man gjerne må kjøpe både fra tennisklubben og fotballen og basis, 2 ganger i året, minimum 5 pakker hver gang; og at alle naboene og flesteparten på jobben skal det samme. Det blir veldig mye dopapir, og klubbene får tross alt bare en liten del av det. Noen tjener mye penger her.
|
|
|
#43 |
|
Glamorøs
|
Sv: Dugnader: Er det verdt det
Ikke sant. Og i tillegg er mange, meg selv inkludert, sære på dopapiret. Jeg vil ikke ha et ekkelt papir.
|
|
|
#44 |
|
Har ingen tittel
Det er jo sant. Når jeg har kjøpt har det vært flott papir, mykt og pent og alt. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Introvert optimist
|
For hver pakke som selges til 250-300 kroner får laget 100 kroner. Så i stedet for å måtte kjøpe 4-5 pakker selv, ville jeg nok heller ha gitt 400-500 kroner direkte til laget vi selger for, for å være ærlig.
|
|
|
#46 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Dugnader: Er det verdt detJeg tror nok de tjener på det, men hvis hver familie må betale 500 kr i dopapir de ikke trenger, så hadde det vel vært bedre hvis de kunne betalt fortjenesten (kanskje 200-250) rett til klubben?
Vi gjør alle så godt vi kan Og vi gjør alt feil. - No. 4 - Sist redigert av Candy Darling : 26-02-14 kl 11:22. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
can-jur
|
Det var veldig mye da.... Kan blir vanskelig selv for familier med god råd
|
|
|
|
#48 |
|
Borte
|
Sv: Dugnader: Er det verdt detDopapiret vi selger er av veldig god kvalitet så jeg kjøper gjerne opp et lager til oss, men det er en hel del dyrere enn i butikken altså. 300 betaler vi for 6 pk. Klubben får halvparten av fortjenesten på hver pakke, så det er ikke den verst dealen egentlig. Av det igjen får laget man tilhører halvparten og det er jo fin å få litt rett i lagkassa også.
|
|
|
#50 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
|
|
|
#51 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Dugnader: Er det verdt detMen dopapiret er flott det altså! - Iallfall det jeg kjøper fra idrettslag. Av ting mang selger, er ikke det så ille.
|
|
|
#52 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Vi kjøper idrettslagpapir og det er veldig bra kvalitet på det vi har.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#53 |
|
can-jur
|
Tja, vi gir fort bort 150-200 kr i flasker når de er innom her.
|
|
|
|
#54 |
|
Har ingen tittel
Men da måtte du kjøpt dopapir i tillegg, altså. Men men. Dette er ikke noen big deal for meg, og det er jo en avsporing av tråden. Vi er sikkert forskjellige, akkurat det med dopapir er for meg helt greit, og andre ting er helt greit for andre. Sånn er det bare. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Ja, men diffen er jo 200,-/pakke. Du får en del dopapir på Rema for det, altså.
|
|
|
#56 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Dugnader: Er det verdt detDet var voldsomt mye salg.
|
|
|
|
#57 |
|
Glamorøs
|
Sv: Dugnader: Er det verdt detI tillegg skal man jo stable alt dette dopapiret. Vi har ikke plass til å kjøpe en pall dopapir, samme hvor fantastisk kvalitet det skulle være. Da tar jeg heller kakelodd for 300 altså.
|
|
|
#58 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Dugnader: Er det verdt detMen det er alt for få som selger Lillebrors karamellkaker på døra her.
|
|
|
#59 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Dugnader: Er det verdt detJeg har kjøpt dopapir av en på jobb i dag.
|
|
|
#60 |
|
maler
|
Sv: Dugnader: Er det verdt detDopapiret de selger er greit nok med et er tre ganger så dyrt som Lambi på obs. Jeg kjøper av venner og kjente for å være snill av og til.
|
![]() |
|
|