Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

12-åring, trening og mat

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-14, 16:46   #41
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.930
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 12-åring, trening og mat

En kan også lage sånne barer selv. Hun jeg trener med hadde med seg en til meg en gang som mannen hennes hadde laget, og den var kjempegod. Den var det mye nøtter i også da, men det finner sikkert forskjellige oppskrifter på nett og hvis en ikke tåler nøtter kan en sikkert finne noe annet kanskje. Den var laget med sånn kokesjokolade som liksom skal være "sunnere".

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 17:02   #42
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.211
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 12-åring, trening og mat

Jeg lagde barer selv. Nå er hun lei av dem så jeg henger her for tips.

Bygglunsj fra Fjordland var suksess her, men det er litt dyrt for et så lite måltid synes jeg.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 17:23   #43
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 12-åring, trening og mat

I dag startet vi like gjerne hele matdiskusjonen før hun dro på trening.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 17:57   #44
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.860
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 12-åring, trening og mat

Smoothie, det er en vinner for min kresne datter, ellers funker det (periodevis) med grøt, grove vafler, skyr, fruktsalat, toast, nøtteblandinger, wok, tørket frukt. Har en dansejente som trener mye, ikke så lett å få i seg nok, men her er ihvertfall noe av det som serveres her.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 18:22   #45
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.652
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: 12-åring, trening og mat

Åå, de vaflene til Trene-Yngvar (fant oppskrift her inne). Anbefaler!
De skal jeg sannelig lage til kvelds/frokost, tror jeg. Hvis jeg har alle ingrediensane i hus - lenge siden sist.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 21:42   #46
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.887
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: 12-åring, trening og mat

Hva med en pølsesnabb? Røkt kjøttpølse, den som er skinnfri. Evt. Kyllingpølse. Helt grei å spise kald.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 22:51   #47
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 12-åring, trening og mat

Mine svømmegutter fores på nøtteblanding med tørket frukt, hjemmelagede barer (søk på nett,masse gode oppskrifter) Yt av og til, en og annen nutrilettbar når jeg er tom for egenproduserte. Muslibarer fra Rimi til nød.
De har alltid en stor pose nøtteblanding i treningsbagen og er flinke til å spise i treningspausene mellom styrke og svømming, og etterpå. Det har hjulpet på vekta på begge som er syltynne lange gutter.
Ingen av dem er særlig til brødspisere, men hjemmebakte rundstykker mye mye cottage cheese i (søk på nennes rundstykker her på forumet) hjelper på og går ned på høykant.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no