|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Halloween 2013Vi er litt anti dette men gutta synes det er helt topp og de går jo ut allikevel.
|
|
|
|
#43 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Halloween 2013
Halloween med gresskar og utkledning etc. synes jeg er gøy!
|
|
|
#44 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Kyrkjegårdskake fekk eg ein gong på 80-talet. Sukkerbunn med lakrislisser i (mark), og med seigmenn i (lik), svarte lakriskubbar som gravsteinar, og ho samla godt.
|
|
|
|
#48 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Halloween 2013Frøkna er helt rystet over at det er trening på Halloween,
|
|
|
#51 |
|
~~~~~~~
|
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 25-10-13 kl 23:20. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Halloween 20138- og 12-åringen skal gå selv, sammen med venner. 6-åringen vil være hjemme sammen med meg. Jeg skal kle meg i svarte klær og ha svart kappe som jeg kan gjemme meg inni. Ansiktet blir hvitt med svarte øyne og bred skjelettmunn/tenner. På hodet en svart, krøllete parykk. Så skal jeg da stå ute og skremme barn som kommer
|
|
|
#53 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2012
![]() |
Sv: Halloween 2013Vi har invitert alle jentene i klassen på utefest. Skal servere pølser, solo og popkorn. Kanskje boller også. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Halloween 2013Jeg er ingen fan av Halloween og vesla har dermed aldri vært ute da og bedt om godteri. Hun hører om det i bhg og har nå mast i et år om å få kle seg ut i år og gå rundt hun også. Jeg har vært veldig usikker og aner ikke hvor vanlig det er i dette området. Jeg har i alle fall ikke tenkt å gå rundt med henne alene. Så nevnte jeg dette for en venninde i dag som sa at hennes tenåring skulle være med 7-åringen sin å gå, da foreslo hun at hun kunne høre emd tenåringen om ikke vi kan komme dit så kan vesla gå med de. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Halloween 2013Blir full fart Halloween i år, men pynte og fikse litt skal vi rekke. Eldste skal møte jenter i klassen før de går sammen, og vi skal ha pølse med brød her på egnet servise, før jeg går ut med 3 på 8 år og 2 på 5 år. Min tur å vandre i år. Jeg skulle ikke kjøpe noen kostymer i år, men det ble tre nye gitt.
Så klart gjør du det. Etter hvert gjør du det med innlevelse og glede også. Ikke fordi at Halloween betyr noe for deg, men fordi barnet, forventningene og dets glede over å få dele det med deg betyr noe. A moment in time. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Dårlig husmor
|
Vi har pleid å la dem gå i noen hus der vi vet at de er velkomne. Etterhvert nå går de med klassevenninner og de går bare til folk de kjenner og som synes at det er greit og hyggelig. Slik får de kledd seg ut og får godteri, men plager ikke noen som ikke "er med på leken". |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Halloween 2013Mine to skal på Halloween fest hos nabogutter og gleder seg til det. De skal gå en runde med dem også.
|
|
|
#59 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Halloween 2013Når pleier barna deres å gå? Jeg ser for meg at skremmende kostymer midt i leggetiden ikke er helt festlig for toåringen... Vi kan selvsagt slokke lyset, men er det sånn at alle går frem til 19 og ingen etterpå? Da blir vi jo de kjipe.
|
|
![]() |
|
|