|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du lykkelig?Jeg er utrolig gjennomsnittlig. 68.
|
|
|
#42 |
|
Audacious
|
Sv: Er du lykkelig?Jeg er ikke lykkelig. Men jeg har vært det før, og håper på å bli det igjen. Og det har ganske konkrete årsaker. Noen av dem jobber jeg med og jeg ser lys i enden av tunnellen, noen av dem får jeg bare lære meg å leve med, gitt tid.
|
|
|
#43 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er du lykkelig?På seksti her. Mye av grunnen til at jeg havner såpass langt ned nå er jobbsituasjonen. Ønsker meg en jobb som passer meg bedre i forhold hva jeg har sett for meg jeg skal jobbe med. I tillegg så savner jeg det store nettverket jeg flyttet i fra. Men regner med at alt ordner seg på sikt. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Er du lykkelig?78 lykkelig. Ikkje uventa.
|
|
|
|
#45 |
|
Pauset
|
Sv: Er du lykkelig?Jeg fikk 88 og jeg anser meg for å være lykkelig. Men selvfølgelig er ikke alt perfekt. Jeg skulle gjerne eid en leilighet, jeg skulle gjerne hatt mer penger, skulle ønske jeg hadde veldig mye eeegentlig.... Men det er virkelig ikke det som avgjør om jeg er lykkelig eller ikke. Heldigvis! |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Er du lykkelig?Jeg fikk 68 på testen, som ikke var imponerende god. Men jeg er iallefall lykkeligere enn på lenge, først og fremst fordi jeg har tatt valg ut i fra mine ønsker og mine verdier.
|
|
|
#47 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Er du lykkelig?Tydeligvis ikke. 45/100. Men jeg synes jeg er ganske lykkelig. Resultatet er vel mye basert på at jeg lever for å overleve her og nå, og da ser jeg ikke optimistisk på framtida - for jeg ser ikke på den i det hele tatt.
|
|
|
#48 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Er du lykkelig?
Akkurat her er jeg og. Fikk 90/100. Og det stemmer nok. Det som ikke er bra i livet mitt er ting som er inne i meg. Mann, barn og jobb kunne knapt vært bedre. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du lykkelig?Jeg scoret 80 av 100. Og jeg har en kronisk sykdom og har akkurat vært dårlig. Så det er jeg veldig stolt av! Jeg har gått mange kurs og min lærdom er absolutt å leve i nuet og nyte de små nære ting. Jeg har en bra mann, 2 friske barn, en fin familie og 2 veldig nære venninner. Mer trenger jeg ikke. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du lykkelig?89 på meg. Mannen min og meg snakker ofte om dette. Hvor heldige vi er som har det så bra. Men jeg har ikke alltid hatt det slik. For meg tror jeg at jeg klarte å sette mer pris på småting etter at jeg var helt i bunn. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Trøtt
|
Mitt resultat er kanskje preget av at vi snakket sammen før i dag? Jeg fikk nøyaktig det samme.
|
|
|
#54 |
|
anglofil
Sv: Er du lykkelig?Jeg er aldri lykkelig hvis det defineres ut av denne type tester som jeg synes er helt idiotiske. Mitt aller største problem med hele "lykke-industrien" er at den ikke tar høyde for at det fint går an å leve et godt liv uten på død og liv å være "A4-lykkelig" hele tiden (slik vi definerer det i denne delen av verden).
|
|
|
#57 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Er du lykkelig?80 av 100. Har det veldig bra!
|
|
|
#58 |
|
anglofil
Sv: Er du lykkelig?Selv om man scorer dårlig håper jeg virkelig ikke folk tar slike tester så alvorlig. Det ville vært veldig trist.
|
|
|
#59 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg også!
|
|
|
#60 |
|
Whatever, never mind
|
Ikke jeg, i hvert fall. For mitt vedkommende er det noe konkret som trekker ned og det kan ikke endres med ettertanke og meditasjon. |
|
|
|
![]() |
|
|