Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bruker du mageveske?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-07, 22:08   #41
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bruker du mageveske?

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Kunne ikke falle meg inn.
Takke meg til en veske eller lommer i klærne.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 22:35   #42
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har noen sånne liggende. De er gull verd når jeg går på tur i skogen og ikke gidder å dra med meg ryggsekk. Jeg synes også de var greie å ha med da jeg bar lillebror i Mei Tai på ryggen.

Nå bryr jeg meg veldig lite om hva som er in. Mine magevesker er vel uansett ut fordi de er gamle

Jeg har ikke skuldre som passer til vesker og håndvesker er ikke behagelig å gå med.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 11:17   #43
Hermine
From Gokk With Love

Hermine sin avatar

Hvor: Alta
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Jeg har ikke mageveske, men kunne godt tenke meg å bruke en til småturer i skog og fjell. Kanskje også på en ferietur, hvis jeg anså det som mere praktisk enn en annen veske.
Jeg ville i alle fall ikke latt meg stoppe av at den er harry.

Gammel 07-05-07, 12:00   #44
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det bruker jeg definitivt ikke. Brukte det ikke sist det var moderne heller.

(Og brukte heller aldri disse bittesmå ryggsekkene med kjempelange skulderstropper, helst i sølv, da det var moderne )

Gammel 07-05-07, 12:07   #45
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Hm.. var det ikke før? Husker jeg gikk i dr. martens og saueskinnsjakke og var skikkelig student på UiB. Jeg mener at vi hadde tights og usa sokker på 80 tallet når jeg gikk på ungdomsskolen. Kanskje det var en trend som kom igjen på tidlig 90 tallet?

Jeg gikk siste året på videregående, og var inne i min hennahår- dr.martens- og lange skjørt-periode såvidt jeg husker ... Men jeg husker godt at noen hadde magevesker da også. Det ble "in" blant en viss gjeng av jentene i klassa mi å bruke snus, og jeg husker godt at den ene hadde snusen sin i ei sånn mageveske. Men jeg tror faktisk mageveskeperioden varte ganske lenge, for jeg tror også det eksisterte i tights- store t-skjorter- og USA-sokkeperioden.

Gammel 07-05-07, 12:28   #46
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei!!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 12:37   #47
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Aaaah!!! :stikker:

ALDRI!

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 20:07   #48
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 20:24   #49
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Nei, det får du aldri på meg!
Høres forøvrig finere ut med mageveske enn rumpetaske.

Gammel 07-05-07, 20:26   #50
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hø?
Jeg er da ikke over 65 enda.

Gammel 07-05-07, 20:58   #51
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg brukte det noen ganger under en seksukers periode når jeg hadde operert foten og jeg måtte bruke krykker. Da var det praktisk. Jeg har den fortsatt, men har som sagt ikke brukt den på 8 år - har ingen planer til å gjøre det heller

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 21:03   #52
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det høres utrolig lite sannsynlig ut at jeg skal ta på meg noe sånt igjen.

Men rarere ting har vel egentlig skjedd før.

Gammel 07-05-07, 23:09   #53
data mannen
Ord deler & data akrobat

data mannen sin avatar

Medlem siden: May 2007
data mannen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Doxa, her.

Og med vid Adidas-shorts i tillegg blir du skikkelig retro-kul.

Nei, jeg har aldri hatt det og kommer nok aldri til å ha det.

ække no fan av adidas gitt. Men en stripette dressbukse og rumpetaske, ja hm ja, det går.

data mannen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 23:11   #54
data mannen
Ord deler & data akrobat

data mannen sin avatar

Medlem siden: May 2007
data mannen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av data mannen, her.

ække no fan av adidas gitt. Men en stripette dressbukse og rumpetaske, ja hm ja, det går.

Det skal være stripete, om noen lurer på hva stripette betyr

data mannen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 23:17   #55
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Meg ser dere ikke i en sånn.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 23:20   #56
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Aldri i livet! Det ER så stygt. Og når de som har den itillegg har litt mage. Oh my.. da ser det bare ut som de "prøver" å kamuflere den eller no. Med abselutt motsatt virkning. hihi

Gammel 08-05-07, 08:26   #57
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Men det er utrolig kjekt når man er på skitur. Plass til en appelsin, kvikklunch og en fantaboks. Og en pakke snytefiller.

Min kjære prøvde seg med: "det er jo såååå praktisk med sånn" da vi skulle til Mallorca for to år siden. Ja særlig. Den ble igjen hjemme, og er nå godt stuet bort på loftet.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 12:48   #58
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er praktisk. Mannen til Kula er smart.

Gammel 08-05-07, 13:24   #59
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Men jeg tror faktisk mageveskeperioden varte ganske lenge, for jeg tror også det eksisterte i tights- store t-skjorter- og USA-sokkeperioden.

Ja, desverre. Jeg brukte ikke tights, men sånne "body-bukser". Har bilder fra en Kjøbenhavntur da jeg var 14 som fremdeles skremmer meg. Body-bukse i spraglete mønster (rosa, grønn og svart), hjemmestrikket mariusgenser, USA-sokker, stor råsa hårstrikk, og slitte joggesko! :cry:

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 13:44   #60
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Body-bukse? Er det det jeg vil kalle bolebukse?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:52.