|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Selger nekter å klippe plenen før vi skal overta - kan dere se her?Selger sier jo selv at man må inn med større maskiner, så da skulle jeg tro at man må inn med noe annet enn en vanlig gressklipper. Hva står i prospektet? Pent opparbeidet eller opparbeidet hage?
En igjengrodd hage ansees ikke som ryddet? Jeg er nok av den "vanskelige" typen og hadde holdt igjen penger.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 30-08-13 kl 00:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Selger nekter å klippe plenen før vi skal overta - kan dere se her?Det er ikke en null eller fler for lite? Vi har mer plen enn det utenfor rekkehuset vårt, tross alt. Det er ikke så enormt stort.
![]() |
#3 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Selger nekter å klippe plenen før vi skal overta - kan dere se her?Heier på dere jeg. Manskal jo overta i den stand det var.
![]() |
#4 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Selger nekter å klippe plenen før vi skal overta - kan dere se her?Dersom det er så ille at man må inn med diverse maskineri for å få fjernet jungelen hadde jeg holdt igjen penger. Jeg hadde blitt sur, det er det ikke tvil om. Jeg er dessverre ikke laget slik at jeg bare tenker pytt sann og gjør det selv når det ikke er min jobb og mitt ansvar.
![]() |
#5 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Selger nekter å klippe plenen før vi skal overta - kan dere se her?Jeg er helt enig i at dersom man må leie en maskin for å få det fikset, så er det en god grunn for å holde igjen penger. Det virker bare så utrolig at det skal være nødvendig på en så liten plen, som var fin for et par måneder siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Selger nekter å klippe plenen før vi skal overta - kan dere se her?Jeg hadde snakket med megler om det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Selger nekter å klippe plenen før vi skal overta - kan dere se her?
Hehe. Vår plen er vel ca tretti kvadrat, eller noe. Enig i at 400 kvadtat ikke er spesielt mye, selv om det er svært i et bymiljø. Men ærlig talt, 400 mål er jo sinnsykt, og langt mer enn det man selv kan klippe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Helt enig. Men hvis det faktisk er sånn at man må inn med store maskiner, kan jeg bare ikke se for meg at plenen er på skarve 400 kvm... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Hvis det er snakk om 400 mål, kan dere få låne en tresker av oss. :fjaser:
![]() |
#10 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Selger nekter å klippe plenen før vi skal overta - kan dere se her?Det kommer jo helt an på. Hvis det bare er vanlig høyt gress som har blitt litt for langt til en vanlig gressklipper, så tror jeg ikke dere har noe sak, dessverre. Hvis det er åpenbart langt utover vanlig rakk-ikke, altså at det kan regnes som at vedlikeholdet ikke er ivaretatt, så kan dere antagelig kreve at selger betaler.
![]() |
#12 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Selger nekter å klippe plenen før vi skal overta - kan dere se her?Kan ikke et forbrenningstoalett av typen Cinderella hjelpe til her? *fjaser*
![]() |
#13 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Selger nekter å klippe plenen før vi skal overta - kan dere se her?Hold igjen penger til det er fikset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Epikur
|
![]() Sv: Selger nekter å klippe plenen før vi skal overta - kan dere se her?Da jeg var liten klippet vi 3 mål med plen med sånn gammeldags manuell gressklipper. Knirk.
![]() |
#15 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Selger nekter å klippe plenen før vi skal overta - kan dere se her?Hvis det faktisk er 400 kvm ville jeg ikke brydd meg og klippet plenen selv. Selv om dere ikke er hjemme den første uken, regner jeg med at gulvleggerne klarer å vasse gjennom jungelen av gress for å finne huset? Så når dere kommer hjem, klipper dere gresset. Det går nok bra.
![]() |
#16 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Selger nekter å klippe plenen før vi skal overta - kan dere se her?Jeg syns det er utrolig utidig, og hadde holdt tilbake noe penger. Men 10 000 og flere dagers arbeid virker jo helt usannsynlig. Jeg tror jeg skulle klart det med saks på en dag.
![]() |
#17 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Selger nekter å klippe plenen før vi skal overta - kan dere se her?Jeg tror det er holdningen mer en gresset som irriterer meg (ikke rart siden det ikke er jeg som skal fjerne det), man kan da ikke selge huset og bare riste på hodet over at man ikke gidder/rekker gjøre det klart.
![]() |
|
|