|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Svart veske - nok en gang Den er veldig fin - men jeg har dårlig erfaring med kvaliteten på Stylesnob-veskene. Jeg har en nydelig lekker svart som jeg kjøpte for noen år siden som har gått opp i sømmer og hvor lærnålene som holder stroppene på plass har sklidd ut.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Epikur
|
![]() Sv: Svart veske - nok en gangJeg synes satchel bags fra Bohemia design er superfine. De får du på Norway design.
![]() |
#47 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Svart veske - nok en gang
Tiger of Sweden. Skinnet var nydelig også.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Sånn passe sane
|
Æsj, så kjipt da. Men da dropper jeg å bestille den, så takk for advarsel.
![]() |
#51 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En venninne kjøpte en dyp flaskegrønn en til datteren sin da vi var i London i fjor. De er bare kjempefine!
![]() |
|
|