Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Hvor mye ville du betalt for denne barnevaktoppgaven?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-08-13, 17:12   #41
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye ville du betalt for denne barnevaktoppgaven?

2000 per hode?

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-13, 17:57   #42
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Men er jeg helt på jordet når jeg trodde at babyen din er ni dager gammel?

Ja. Han er 6,5 mnd.

Gammel 04-08-13, 20:52   #43
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Ja. Han er 6,5 mnd.

Ok. Jeg mener jeg leste i en annen tråd at han var ni dager. Men når jeg tenker meg om kan jo den tråden ha vært gammel. :rabla:

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-13, 22:49   #44
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Ok. Jeg mener jeg leste i en annen tråd at han var ni dager. Men når jeg tenker meg om kan jo den tråden ha vært gammel. :rabla:

Hihi, nei, heldigvis. Jeg syns i grunnen det var styr nok å gifte meg når han var 6 måneder, 9 dager

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-13, 22:55   #45
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Hihi, nei, heldigvis. Jeg syns i grunnen det var styr nok å gifte meg når han var 6 måneder, 9 dager

Ja, jeg lurte litt (veldig), skal jeg være ærlig.

Gammel 04-08-13, 22:57   #46
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Jeg blandet deg med Megamie: http://www.foreldreportalen.no/forum...light=Ni+dager

Gammel 04-08-13, 23:08   #47
Timar
Klar

Timar sin avatar

Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Jeg blandet deg med Megamie: http://www.foreldreportalen.no/forum...light=Ni+dager

Ja, så sprek var ikke jeg etter 9 dager Og ikke hadde jeg egnet meg som forlover de første 3-4 månendene heller, knapt nok nå, egentlig.

Nå er jentene betalt, og jeg håper de er fornøyde.

Gammel 05-08-13, 09:39   #48
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gifte seg med 9 dager gammel baby er litt for mye, selv for meg.

Gammel 05-08-13, 11:13   #49
Timar
Klar

Timar sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Gifte seg med 9 dager gammel baby er litt for mye, selv for meg.

Det var da enda godt!

Gammel 05-08-13, 14:05   #50
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Hvordan ble dagen da???
Jeg venter i spenning på blogginnlegg.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:17.