|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Røyker du? | |||
| Ja |
|
35 | 12,37% |
| Nei |
|
248 | 87,63% |
| Deltakere: 283. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Røyker du?Begrenset festrøyker, kan jeg kanskje kalle meg, men jeg kjenner så få som røyker og da stopper det seg selv. Røyker kanskje 20 sigaretter i året. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
Sv: Røyker du?Nei, jeg er veldig antirøyk, så har aldri prøvd engang. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Røyker du?Røyker ikke, men kan ta en festrøyk i blant. Jeg liker å festrøyke, men kjøper aldri røyk med hensikt å festrøyke. Mange snuser av de som tidligere røyket i min omkrets. Forøvrig er det få av mine venner som noen gang har røyket fast.
|
|
|
#45 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Røyker du?Ja, jeg røyker. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Kakemonster
|
Sv: Røyker du?Jeg sluttet for litt over fem år siden, da jeg ble gravid. Det var egentlig skuffende enkelt.
|
|
|
|
#48 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Røyker du?Nei, jeg har heldigvis aldri røkt, og jeg syns alt som har med tobakk å gjøre er direkte ufyselige greier, så jeg kommer aldri til å forsøke heller.
|
|
|
#49 |
|
|
Sv: Røyker du?Ja, og jeg kjenner veldig mange som gjør det. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Røyker du?Nei jeg gjør ikke det.
|
|
|
#51 |
|
|
Sv: Røyker du?Egentlig synes jeg sånne "hvorfor gjør du det?"-spørsmål er litt festlige. Kanskje jeg skal begynne å spørre alle som spiser sjokolade jevnlig om hvorfor de gjør det? Og hvorfor alle som ikke klarer å kaste godteri ikke bare gjør det? |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Røyker du?Jeg har gjort det før men sluttet for 3 år siden. Jeg har sluttet når jeg har blitt gravid men dessverre begynte jeg igjen men denne gangen har jeg klart meg, å jeg har faktisk ikke savnet det heller. Jeg kjenner en god del som røyker men dem jeg er mest sammens med i hverdagen gjør det ikke så kanskje derfor jeg ikke tenker på å savne en røyk nå å da, før var jeg sammens med en del som røykte. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Røyker du?Aldri prøvd.
|
|
|
#54 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Røyker du?
Ojsann, jeg overså det der med " hvorfor". |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Røyker du?Nei. Jeg kjenner ingen som gjør det heller, tror jeg. Bortsett fra svigerfar. Han røyker til gjengjeld for en hel bataljon. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Ringskrømt
|
Du kan jo bli med meg en dag, å se selv mennesker som sitter inne i de røykfulle stuene sine, og som bruker hele dagen på å puste. Det er alt de gjør. Forstøver, innhalator, haugevis med medisiner og dyp konsentrasjon om å puste inn - og ikke minst ut. Gåturen til toalettet krever mange pauser, og alt handler i grunnen om å puste. Godteri, ja, jo, men det er faktisk annerledes med røyken. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Ringskrømt
|
Jeg, personlig, er jo glad for at røykerene faktisk trer ut av bilene sine og hvert fall på den måten sørger for at barna de har i bilene slipper stanken, og jeg synes ord som "egoistiske jævler" blir veldig feil i den sammenhengen, det gjør diskusjonen lite fruktbar og fjerner fokus. Helt uavhengig av hvor hensynsfull man er som person vil røyken berøre andre skulle man tenne seg en røyk et sted hvor det er mye folk, sånn er det bare. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
|
Tja, hva med dem som blir så overvektige at de ikke får puste? Synes det der blir litt snålt, selv om jeg er ganske antirøyk selv. Og spørsmål om hvorfor når man vet det er skadelig, når man er eksrøyker selv er i hvert fall snålt. Så lenge man har røykt en gang i løpet av de siste tjue årene, vet man svaret på det selv.
|
|
![]() |
|
|