|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen steder dere IKKE kommer til å reise?Jeg vil heller ikke til Thailand. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen steder dere IKKE kommer til å reise?
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen steder dere IKKE kommer til å reise?Jeg er ikke spesiet glad i høyder, men Prekestolen gikk helt fint. Dette var før jeg fikk barn og hadde aldri tatt med unger dit uansett. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
Sv: Noen steder dere IKKE kommer til å reise?Fjellturer med balansering på stup utgår her også. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
Samme her. Ellers er det vel en del steder jeg ikke vil reise til pga uroligheter etc., men jeg har ikke noe mot høyder og denslags.
|
|
|
|
#46 |
|
-o-o-o-o-o-
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
![]() |
Ikke jeg heller. Fint på bilde
|
|
|
#47 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Noen steder dere IKKE kommer til å reise?Det er svært få, hvis noen land i Afrika jeg har lyst til å dra til. Madagaskar har jeg dog lyst til. Men jeg vil ikke dra til land der der er fare for uroligheter, eller land som er så fattige at det føles kvalmt å være der fordi vi har mye penger. I så fall måtte jeg dratt som frivillig hjelpearbeider, ikke med familien. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Noen steder dere IKKE kommer til å reise?Alle steder hvor det finnes edderkopper av en viss størrelse. Derfor utgår flere fine reisemål, men det må jeg bare leve med.
|
|
|
|
#50 |
|
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen steder dere IKKE kommer til å reise?Turen til Prekestolen var flott synes jeg
|
|
|
#51 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Noen steder dere IKKE kommer til å reise?Dubai virker som en svært dårlig ide: http://www.dagbladet.no/2013/07/17/n...tekt/28238785/
|
|
|
#52 |
|
audio, video, disco
Sv: Noen steder dere IKKE kommer til å reise?Tyrkia, av politiske grunner, men samtidig kunne jeg godt tenkt meg å reise til Kina. :møtersegselvidøra:
|
|
|
#53 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Noen steder dere IKKE kommer til å reise?Stiller meg bak alt i HI. Også vil jeg egentlig ikke dra til Tyrkia, Bulgaria eller Iran/Irak.
|
|
|
#54 |
|
Sv: Noen steder dere IKKE kommer til å reise?Jeg kunne nok dratt til Arktis eller Antarktis i naturvitenskapens ånd, men jeg foretrekker å ikke oppsøke kulde. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
kamerat
|
Sv: Noen steder dere IKKE kommer til å reise?Jeg er ikke så negativ til å reise til land med problematiske regimer (det gjelder tross alt svært mange land). Jeg er derimot generelt skeptisk til reiseformer som skiller turistene veldig sterkt fra lokalbefolkningen, sånn at man ikke bruker lokalbefolkningens infrastruktur og fasiliteter, men holder seg til en boble utenpå det egentlige landet – det synes jeg er problematisk uansett, og selvsagt enda mer i land med tvilsomme regimer.
|
|
|
#56 |
|
Peppy!
|
Sv: Noen steder dere IKKE kommer til å reise?Jeg skal ikke til Island. På et eller annet tidspunkt forsvinner den øya ned i avgrunnen, og det vil jeg ikke være med på. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
trøtt
|
Sv: Noen steder dere IKKE kommer til å reise?De stedene som nevnes i hovedinnlegget har jeg ikke noe behov for å resie til. Ei heller til Tyrkia eller Bulgaria. Jeg vil heller ikke til Israel. Jeg skal ikke tilbake til Marokko, og jeg kommer ikke til å besøke land hvor jeg vet det er pågående konflikter.
|
|
|
#58 |
|
kamerat
|
Ikke noe Japan eller California heller?
|
|
|
#59 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen steder dere IKKE kommer til å reise?Tyrkia frister ikke. Ei heller Gambia og Marokko. Ellers vet jeg ikke |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
|
![]() |
|
|