|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Gulost eller hvitost? | |||
| Jeg sier gulost |
|
81 | 40,91% |
| Jeg sier hvitost |
|
100 | 50,51% |
| Jeg spiser stort sett Norvegia |
|
92 | 46,46% |
| Jeg spiser stort sett Synnøve Gulost |
|
29 | 14,65% |
| Jeg spiser andre gule/hvite oster |
|
51 | 25,76% |
| Jeg spiser ikke gule/hvite oster |
|
2 | 1,01% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 198. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gulost eller hvitost, og hvilken foretrekker du?Jeg spiser Jarlsberg. Kaller det hvitost.
|
|
|
#42 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Gulost eller hvitost, og hvilken foretrekker du?Jeg sier hvitost, men spiser lite av det.
|
|
|
#45 |
|
By the Sea
|
Sv: Gulost eller hvitost, og hvilken foretrekker du?Gulost ( er det bare Østlendinger som sier det? ) - og Synnøve, så klart! Ingen vei tilbake etter å ha begynt på Synnøve!
|
|
|
#46 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Gulost eller hvitost, og hvilken foretrekker du?KVITost hihi
|
|
|
|
#47 |
|
er her
|
Sv: Gulost eller hvitost, og hvilken foretrekker du?Hvitost, og spises stortsett bare i smeltet variant, da på pizza, taco eller lignende. Norwegia har vi oftest og mozarella, i tillegg kjøper gubben en del andre varianter jeg ikke liker.
|
|
|
|
#48 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Gulost eller hvitost, og hvilken foretrekker du?Vi sier gulost, til nøds kjøper vi Synnøve finden sin. Men ellers kjøper vi den svenske husholdningsosten. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Plæstic pusher
![]() ![]() |
Sv: Gulost eller hvitost, og hvilken foretrekker du?Her sier vi gulost med tjukk L, sånn som en ekte østlending. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Gulost eller hvitost, og hvilken foretrekker du?Vi kjøper osten vår i Sverige i sånne kjempestykker. Så vi kaller det gulost, men jeg husker ikke hvilket merke vi kjøper (og det varierer sikkert fra gang til gang).
|
|
|
|
#51 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Gulost eller hvitost, og hvilken foretrekker du?Jeg sier hvitost - og svarte jeg spiste norvegia, men det er baaare tull! - Her i huset er det Jarlsberg som teller. Ellers er jeg glad i ost med smak. "fisost" (Port Salut) er kjempegodt, men lukta er litt slitsom...
|
|
|
#52 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Gulost eller hvitost, og hvilken foretrekker du?Jeg spiser hvitost og brunost. Rhett spiser gulost og geitost. Merkelige greier.
|
|
|
#53 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Gulost eller hvitost, og hvilken foretrekker du?Sier gulost og spiser helst Norwegia. Av og til Jarlsberg. Synes Synnøve sin er så myk å skjære skiver av..
|
|
|
|
#55 |
|
Shake it out!
|
Sv: Gulost eller hvitost, og hvilken foretrekker du?Jeg kan ikke for alt i verden huske om jeg sier gulost eller hvitost
|
|
|
#56 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Gulost eller hvitost, og hvilken foretrekker du?Jeg sier hvitost, og foretrekker Norvegia, men Jarlsberg er også ok.
|
|
|
#57 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Gulost eller hvitost, og hvilken foretrekker du?Her i huset kaller vi det for Kaas og vi foretrekker Noord-Hollands Belegen
|
|
|
|
#59 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Gulost eller hvitost, og hvilken foretrekker du?Hvitost og Jarlsberg.
|
|
|
#60 |
|
Sær og kresen
Sv: Gulost eller hvitost, og hvilken foretrekker du?
|
![]() |
|
|