Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kult eller kjerring?!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-07, 22:50   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kult eller kjerring?!

Jeg syns det kommer veldig an på hva slags stil du har ellers.

Men må du ha de ensfargede sorte/mørkebrune da? Birckenstock har jo så mye kult. Fant ikke så mye forskjellig på hjemmesiden deres, men butikken i Oslo har hatt masse forskjellige mønstre, motiver, blomster osv.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 00:17   #2
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

allium - de første der var kjempefine! Hvor får man kjøpt sånne?

Birkenstock-butikken i Bogstadveien. Ifjor sommer, på salg.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 22:55   #3
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

:urk:

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 01:22   #4
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Fine er dem ikke, men ja, sikkert veldig behagelige! Men slike finnes også i kule varianter. Bl.a. vet jeg at Scholl har laget noen i spreke farger og med stæsj som straks gjør dem litt mindre ....kjedelige.

Gammel 01-05-07, 01:27   #5
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Var kjerringaktige, ja...!

Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 23:17   #6
data mannen
Ord deler & data akrobat

data mannen sin avatar

Medlem siden: May 2007
data mannen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Vurderer et par deilige helsesandaler for sommeren. Må være av typen tråkke rett inni (ikke tåsandal), og jeg har svært god erfaring med Birkenstock fra tidligere.

Jeg vurderer disse her - men... er de litt kjerring?

Sykesøster. say no more

data mannen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 08:37   #7
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Vurderer et par deilige helsesandaler for sommeren. Må være av typen tråkke rett inni (ikke tåsandal), og jeg har svært god erfaring med Birkenstock fra tidligere.

Jeg vurderer disse her - men... er de litt kjerring?

Sjekk disse da
Birkenstock det og
Min søs kjøpte seg her en dag.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-07, 13:06   #8
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Sjekk disse da
Birkenstock det og
Min søs kjøpte seg her en dag.

Dællern Gunnis - søstra di har god smak på fornuftigsko! *ønsker seg* - hvor har hun kjøpt dem, vet du det?

Gammel 05-05-07, 13:31   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Dællern Gunnis - søstra di har god smak på fornuftigsko! *ønsker seg* - hvor har hun kjøpt dem, vet du det?

Jepp!
Den nye skobutikken på Hellsenteret på Hell
"Skodilla".
Maasse fint der!

Du får ta en tur, så får vi treffes på en kaffekopp!

Gammel 05-05-07, 13:33   #10
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp!
Den nye skobutikken på Hellsenteret på Hell
"Skodilla".
Maasse fint der!

Du får ta en tur, så får vi treffes på en kaffekopp!

Det er på stjørdal man finner sko altså! - Men erfaring tilsier det iallefall. Kanskje jeg må ta meg en tur

Gammel 05-05-07, 13:37   #11
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Det er på stjørdal man finner sko altså! - Men erfaring tilsier det iallefall. Kanskje jeg må ta meg en tur

Jeppers. Er en helt ny skobutikk det der da. På Hellsenteret, som etter noen års dårlig drift, har begynt ta seg opp igjen

Se disse da, som jeg fant på en ny butikk på Stjørdal, "Mia`s" (hvor de har ENORMT mye fint!! )

Gammel 05-05-07, 01:31   #12
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Er det Scholl? I tilfelle er det slike mamma sverger til og sliter ut par etter par av. Så de er nok VEEEELDI gode å gå med. Men for meg blir det litt kjærring...

Men for meg som har vonde knær og føtter, så må komforten ofte komme foran det hippe

Gammel 06-05-07, 12:03   #13
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjerring!

Bianco har noen veldig enkle og veldig gode sandaler. Kan anbefales.

De finnes i sølv, gull, hvitt, svart og brunt også.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 12:19   #14
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Kjerring!

Bianco har noen veldig enkle og veldig gode sandaler. Kan anbefales.

De finnes i sølv, gull, hvitt, svart og brunt også.

Om de ar disse i år, er det faktisk4. året de selger dem - så det må være noe med dem gitt -

Gammel 06-05-07, 14:35   #15
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om de ar disse i år, er det faktisk4. året de selger dem - så det må være noe med dem gitt -

Det samme har jeg tenkt, og ja, de har dem i år også! Jeg kjøpte mine i fjor, og har aldri hatt bedre sandaler.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 18:45   #16
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Det samme har jeg tenkt, og ja, de har dem i år også! Jeg kjøpte mine i fjor, og har aldri hatt bedre sandaler.

Jeg BODDE i de i fjor.. ett par hvite og ett par brune
De er helt herlige å gå i!

Gammel 07-06-07, 23:24   #17
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Kan bare ikke få sagt hvor mye jeg eeelsker disse sandalene!

Gammel 08-06-07, 00:12   #18
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Kan bare ikke få sagt hvor mye jeg eeelsker disse sandalene!

Hvor får man kjøpt de? (bor ikke så veldig sentralt )

Gammel 08-06-07, 22:10   #19
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Hvor får man kjøpt de? (bor ikke så veldig sentralt )

Bianco

Gammel 08-06-07, 23:38   #20
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Bianco

Hmmm, ikke hørt om og ikke sett. Hvor finnes det?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:40.