|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Gass eller kull (grill)?Vi endte opp med en (veldig) billig kullgrill og planer om å gjøre et skikkelig grill-kjøp senere. Ja, jeg vet at det er kortsiktig og teit, men vi greide ikke å bestemme oss.
![]() |
#43 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Gass eller kull (grill)?
Takk, Veronal!
![]() |
#45 |
Nye muligheter :o)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gass eller kull (grill)?Har hatt gassgrill i flere år nå og er veldig fornøyd med det. Synes ikke smaken blir den samme som i stekeovnen, jeg, da... Å grille på kullgrill er også helt ok, men jeg synes det er mere styr og ikke synes jeg det smaker så veldig mye bedre enn mat laget i gassgrill at jeg gidder å ta meg bryet.
![]() |
#46 |
Ord deler & data akrobat
Medlem siden: May 2007
![]() |
![]() Sv: Gass eller kull (grill)?
Gass er jo helt elegantos, slipper å vente på at det blir for seint til å grille å sånn. Og er en fler i selskapet, så er det noen som absolutt skal hive på så fort en har fyrt opp.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gass eller kull (grill)?Vi kan ikke grille med kullgrill her (bor i blokkhelvete), men jeg foretrekker helt klart kull. Gass er sikkert lettere og mer "renslig", men jeg syns hele SJARMEN blir borte ved grillingen da, da kan man like godt grille maten i ovnen under grillelementet! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|