Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gjør dere 1. mai?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-07, 20:46   #41
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva gjør dere 1. mai?

Det varierer litt. Jeg har spilt i korps, gått i tog, lest til eksamen og hatt "fri", litt ettersom hva som passer. I dag er jeg syk, men hvis jeg er i bedre form i morgen blir det en tur i sentrum, og kanskje litt tog med fagforeningen til mannen.

Min beste første mai ble tilbrakt på Revolusjonsplassen i Havanna, Cuba i 2001. Det var fullt av folk, Fidel talte og stemningen var god! Vi ropte sosialistiske slagord og drakk dårlig rom og opplevde et utrolig fellesskap.

IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 20:56   #42
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I og med at jeg jobber i et fagforbund har det nærmest vært obligatorisk med tog 1. mai. I år blir det ikke tog grunnet bekkenløsning, så jeg skal bare kooooooose meg med mann og barn i solen.

Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 21:09   #43
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke noe forhold til 1. mai utover at det er en fridag. I år skal jeg først kose meg hjemme med ungene. Har tatt sprøyta mot allergien og satster på at jeg i morgen er så god at jeg kan begynne og nyte det gode vårværet. Kommer nok til å nappe opp litt ugress mens ungene leker ute. Utpå dagen skal vi i bursdag til nevøene mine.

Gammel 30-04-07, 21:13   #44
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Hvor: Akershus
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Årets 1.mai blir brukt til panisk rydding, vasking og shining til takstmann og bildefirmaet kommer på onsdag. Huset blir mest sannsynlig lagt ut på finn på fredag. *nervepirrende*
Og hvorfor sitter jeg her nå?

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 22:06   #45
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Skal på seinvakt, så om formiddagen håper jeg å ta med mann og barn på stranda og nyte våren.
Har overhodet ikke noe forhold til 1.mai, men har fått med meg at det ikke er sturerent å jobbe i hagen den dagen så det har jeg gjort til gangs i dag.

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 13:54   #46
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Nå har vi vært i byen å sett på masse motorsykler og biler.
Og vært på tivoli en tur.

Men med at det er 5 grader så er det ikke mye artig å være ute hehe

Gammel 01-05-07, 14:10   #47
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Her skulle dagen vært startet med flaggheising. Men tauet røk, og dermed ingen flagg opp. Deretter tok jeg og mannen oss en tur til den lange stranden vår for å bevise hvem som har best kondis (joggekonkurranse). Jeg vant såklart.
Etter dette har vi vært å spist en riktig god middag hos svigerfar.
Resten av dagen skal vi bare slappe av.

Lite 1.mai-tog her vi bor.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 14:11   #48
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

Lite 1.mai-tog her vi bor.

Hehe

Du får gå ut å lage tog

Gammel 01-05-07, 14:22   #49
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er været fantastisk og alle naboene er ute. Vi bruker dagen som en ekstra søndag. Later oss, sitter på terrassen, går tur i nabolaget på lekeplassene og skravler med andre voksne og barn. Senere skal vi besøke venner og foreldre.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 18:28   #50
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De siste årene har jeg gått i 1. mai-tog, men i dag takket vi ja til invitasjonen fra våre naboer og dro på besøk til dem istedet. Været fristet egentlig ikke så veldig til toggåing i år.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 18:31   #51
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Jeg har vært på jobb. Godt betalt i dag og det spiller ingen rolle for meg om jeg jobber på "selveste" 1. mai

Vi fikk besøk av skolekorps i formiddag og det var veldig hyggelig. Ble satt stor pris på av de gamle og undertegnede måtte tørke vekk en liten tåre fra øyenkroken. Minner fra en svunnen tid kom sterkt i minnet.

Gammel 01-05-07, 20:06   #52
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Vi har vært på hytta til mamma og pappa - langhelg! Der har vi feiret 1. mai med å beise og rydde!

Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 20:36   #53
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

1. mai er for meg enten en vanlig fridag eller arbeidsdag, avhengig av turnusen min.

For meg også I år jobber jeg

Gammel 01-05-07, 20:42   #54
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skjønte nettop nå at jeg ikke har noen 1.mai tradisjoner. For meg er det en vanlig fridag - som en søndag, kristihimmelfartsdag eller noe i den duren...

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 09:14   #55
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Slappet av
leste en god bok
grillet
fikk besøk og derfor,
la ungene ALT forseint...

(Så han som skal i parken om 11 minutter sover enda....) jaja..

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 09:25   #56
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi var i bursdagsselskap til sønnen til en venninne. Så var vi inne på en hytte (ikke langt fra hvor vi bor=sammen men en annen venninne og familien. Der grillet vi og var ute med båten.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:50.