|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør dere 1. mai?Det varierer litt. Jeg har spilt i korps, gått i tog, lest til eksamen og hatt "fri", litt ettersom hva som passer. I dag er jeg syk, men hvis jeg er i bedre form i morgen blir det en tur i sentrum, og kanskje litt tog med fagforeningen til mannen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør dere 1. mai?I og med at jeg jobber i et fagforbund har det nærmest vært obligatorisk med tog 1. mai. I år blir det ikke tog grunnet bekkenløsning, så jeg skal bare kooooooose meg med mann og barn i solen.
![]() |
#43 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hva gjør dere 1. mai?Jeg har ikke noe forhold til 1. mai utover at det er en fridag. I år skal jeg først kose meg hjemme med ungene. Har tatt sprøyta mot allergien og satster på at jeg i morgen er så god at jeg kan begynne og nyte det gode vårværet. Kommer nok til å nappe opp litt ugress mens ungene leker ute. Utpå dagen skal vi i bursdag til nevøene mine.
![]() |
#44 |
Miss Distriktsnorge
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør dere 1. mai?Årets 1.mai blir brukt til panisk rydding, vasking og shining til takstmann og bildefirmaet kommer på onsdag. Huset blir mest sannsynlig lagt ut på finn på fredag. *nervepirrende* |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hva gjør dere 1. mai?Skal på seinvakt, så om formiddagen håper jeg å ta med mann og barn på stranda og nyte våren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Hva gjør dere 1. mai?Nå har vi vært i byen å sett på masse motorsykler og biler.
![]() |
#47 |
sjelden
![]() Sv: Hva gjør dere 1. mai?Her skulle dagen vært startet med flaggheising. Men tauet røk, og dermed ingen flagg opp. Deretter tok jeg og mannen oss en tur til den lange stranden vår for å bevise hvem som har best kondis (joggekonkurranse). Jeg vant såklart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Hva gjør dere 1. mai?
Hehe
![]() |
#49 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hva gjør dere 1. mai?Her er været fantastisk og alle naboene er ute. Vi bruker dagen som en ekstra søndag. Later oss, sitter på terrassen, går tur i nabolaget på lekeplassene og skravler med andre voksne og barn. Senere skal vi besøke venner og foreldre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Den som gir seg...
![]() Sv: Hva gjør dere 1. mai?Jeg har vært på jobb. Godt betalt i dag og det spiller ingen rolle for meg om jeg jobber på "selveste" 1. mai
![]() |
#54 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør dere 1. mai?Skjønte nettop nå at jeg ikke har noen 1.mai tradisjoner. For meg er det en vanlig fridag - som en søndag, kristihimmelfartsdag eller noe i den duren... |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør dere 1. mai?Slappet av |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Javel
|
![]() Sv: Hva gjør dere 1. mai?Vi var i bursdagsselskap til sønnen til en venninne. Så var vi inne på en hytte (ikke langt fra hvor vi bor=sammen men en annen venninne og familien. Der grillet vi og var ute med båten.
![]() |
|
|