|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
| Se resultatene: Drikker du alkohol på dagtid på 17 mai? | |||
| Nei |
|
137 | 75,69% |
| Ja, et glass |
|
20 | 11,05% |
| Ja, flere enheter alkohol i løpet av dagen |
|
24 | 13,26% |
| Deltakere: 181. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Drikker dere alkohol på 17 mai?Jeg tar meg også gjerne ett glass eller to med vin 17.mai. Om jeg har lyst.
|
|
|
#42 |
|
flisespikker
|
Sv: Drikker dere alkohol på 17 mai?Ja, altså, om jeg ikke har lyst, så lar jeg være, jeg også.
|
|
|
#43 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Drikker dere alkohol på 17 mai?Tror jeg stiller meg ved siden av 007 på balkongen om noen år. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Drikker dere alkohol på 17 mai?
Hedonist. Tsk, tsk.
|
|
|
|
#46 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Drikker dere alkohol på 17 mai?Det blir som oftest et glass vin eller to til middagen. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Drikker dere alkohol på 17 mai?Ja det gjør vi. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Drikker dere alkohol på 17 mai?Nei, jeg drikker ikke alkohol på 17. mai. (Klart jeg drikker denne dagen også, melk, vann, saft, brus. Men nei, jeg drikker ikke alkohol)
|
|
|
#49 |
|
Snikende tiger
|
Men det er da opptil flere som sier at de tar et glass eller to i løpet av dagen?
|
|
|
#50 |
|
Yes, we can!!
|
Ja, sånn.
|
|
|
#51 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Drikker dere alkohol på 17 mai?Jeg har ikke drukket alkohol 17. mai siden jeg var ung og barnløs, i allefall ikke som jeg kan huske (har vært mamma i 17 år, så det er lov å ikke huske alle årene).
|
|
|
#52 |
|
maler
|
Sv: Drikker dere alkohol på 17 mai?Nei, jeg tror ikke det, det har liksom aldri vært en del av opplegget. Mye bilkjøring og barneaktiviteter. Jeg kunne fint hatt et glass vin hvis det hadde passet, men det har det ikke gjort så langt.
|
|
|
#53 |
|
kamerat
|
Sv: Drikker dere alkohol på 17. mai?Jeg tvinger i meg vinen enten jeg vil eller ikke.
|
|
|
#54 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Drikker dere alkohol på 17. mai?Nei, jeg drikker ikke alkohol på dagtid 17.mai.
|
|
|
#55 |
|
Bedreviter
|
Sv: Drikker dere alkohol på 17. mai?Jepp. 17. mai er dagen for den første utepilsen, hvis det er vær til det. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Drikker dere alkohol på 17. mai?Om jeg skal på 17. mai frokost, som jeg skal i år, så er det den eneste dagen i året jeg drikker champagne om morgenen. :bergenser: |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Drikker dere alkohol på 17. mai?Jeg skulle ØNSKE 17. mai oftere innebar champagne.
|
|
|
#60 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Drikker dere alkohol på 17. mai?Enig med Polyanna. Jeg synes at 17. mai er den eneste dagen i året som er blitt merkbart kjedeligere etter at jeg fikk barn. |
|
|
|
![]() |
|
|