|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Biltema er lagd for menn
Mener du at det bare er kvinner som gjør slikt? På min arbeidsplass er kjønnene ganske likt representert, og det er ingen forskjell på mengden sutring og sladder. Det er i hvert fall ikke noe jeg vil ha på meg å drive med, det du nevner over her!
|
|
|
#2 |
|
maler
|
Sv: Biltema er lagd for mennDet var jo egentlig en litt interessant kommentar. For det er vel strengt tatt kvinner som har ord på seg for å hamstre i alle andre sammenhenger? Så egentlig burde da storpakninger appellere til kvinner også når innholdet er av metall?
|
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Biltema er lagd for mennMorsomt å se alle 40-50-åringsgubbene som rakket ned på JB-hysteriet. Kan jeg minne om at på JB-konsert kunne man faktisk ha ståplasser? Det kan man faktisk ikke på fotballkamp - de tråkker hverandre lett i hjel, nemlig. Disse gubbene.
|
|
|
#4 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Biltema er lagd for menn
Men de gjør det på en real måte da. Uten for mye drama, lizm.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Biltema er lagd for mennAlle synes det er såååå superstas at vi skal ha en gutt til. Det er såååå mye enklere og mye mindre drama, nemlig.
|
|
|
#6 |
|
Pauset
|
At man kan grue seg til tenårene. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Biltema er lagd for mennJa, du vet, menn. De smeller til og så er de ferdige med det.
|
|
|
#8 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Biltema er lagd for mennIkke uten grunn at Biltema kalles Gubbedagis i markedsføring forum. Men jeg kjenner da mange av begge kjønn som heller ikke ønsker 100 eks av hver skrue. Selvplukk på Maxbo passer bedre.
|
|
|
|
#9 |
|
|
Sv: Biltema er lagd for mennJa, jeg ble irritert på hovedinnlegget, og overså humoren. Grunnen er at jeg er veldig handy av meg. Her i huset er det jeg som rygger med henger, løfter de tyngste løftene, kverker fisken som blir fisket, henger opp ditt og datt med både skruer og spiker, skifter til sommer- og vinterdekk. Jeg har mitt eget verktøyskrin, fordi jeg er så lei av mannens rot, ødelagte verktøy og dill.
|
|
|
#10 |
|
Mother of Dragons
|
_Ingen_ synes det er noe rart at en same eller en homofil eller noen andre som er utsatt for fordommer blir sint over å møte dem. Hvorfor kvinner skal sitte og nikke og le, og ikke få være rettmessig irritert, det vet ikke jeg.
|
|
|
#11 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nøyaktig hva er det du mener alle bør kunne, uansett kjønn? Rygge henger, for eksempel? Eller kverke fisken? Skifte dekk? :skifter ikke dekk, men lager en jæsklig god sjokoladekake:
|
|
|
#13 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
|
|
#14 |
|
Glamorøs
|
Jeg husker det var en radiostasjon i Oslo som fikk massiv motbør på grunn av rasisme på nittitallet en gang. Etterhvert tok de til fornuften, men mente at damer og homser, de måtte fremdeles tåle litt tyn. Ingen gikk i demonstrasjon mot det. Det syns jeg var ganske trist.
|
|
|
#15 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Biltema er lagd for mennJeg ønsker meg flere menn på arbeidsplassen, ikke fordi det nødvendigvis er så mye drama der, men fordi jeg tror at det at begge kjønn er representert er positivt.
|
|
|
|
#17 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Biltema er lagd for mennJeg tenker at det er veldig trist at det faktisk er helt greit å tillegge ett kjønn slike karakteristika og ikke engang se at det er riv, ruskende galt. Det er så dårlig miljø fordi det er kjerringer de liksom. Erstatt kjerring med neger eller jøde. Da synes det ganske godt at det ikke er spesielt stuerent.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Glamorøs
|
Sv: Biltema er lagd for men
"Skal man aldri kunne si at et visst handlingsmønster er rasenbetinget?"
|
|
|
#20 |
|
Pauset
|
Sv: Biltema er lagd for men
Jeg er ikke enig. Oppførsel er til en viss grad kjønnsbetinget. Å sammenligne det med rase er ikke riktig. |
|
|
|
![]() |
|
|