|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvilken bikini skal du ha i sommer?Siden jeg er syk og hjemme i senga og har null energi til annet enn å henge på nett, linker jeg til de jeg bestilte fra Ellos. Får ikke limt inn bilder fra iPaden så det blir det dessverre ikke. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Leser
|
Sv: Hvilken bikini skal du ha i sommer?Filifjonka: Den svarthvite var knallfin! Den brune også, men jeg får migrene av halterneck (pengboka mi er takknemlig da, Den enes brød etc)
|
|
|
#3 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvilken bikini skal du ha i sommer?Den rosa må dra tilbake. Den var mye mer knall rosa enn den så ut til på bildet, og hadde for mye padding. Den rutete var fin, men hadde litt feil form på cupene, så byebye til den også. Jeg liker rettere kant nede, ikke sånne runde spiler som gjør mye ut av seg. Den smårutete din kunne kanskje være noe, Røverdatter. Sist redigert av Filifjonka : 10-05-13 kl 21:20. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Borte
|
Sv: Hvilken bikini skal du ha i sommer?De var veldig fine, Filifjonka!
|
|
|
#5 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvilken bikini skal du ha i sommer?Nå som jeg rotet meg inn der igjen, så bestilte jeg en bukse til i grått og hvitt mønster: http://www.ellos.no/ellos-collection...Value2|1&Nao=8 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bikini skal du ha i sommer?Denne fra h&m! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bikini skal du ha i sommer?Jeg må ha vært blind da jeg bestilte fra Ellos forleden dag for jeg kan ikke huske å ha sett den nederste Filifjonka viser, ellers hadde jeg bestilt den.
|
|
|
#11 |
|
Borte
|
Sv: Hvilken bikini skal du ha i sommer?Den kikket jeg på også, Filifjonka. (Og god bedring, forresten. Kjipt å være syk nå på våren.
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvilken bikini skal du ha i sommer? |
|
|
|
![]() |