Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilken bikini skal du ha i sommer?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-13, 09:57   #1
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bikini skal du ha i sommer?

Siden jeg er syk og hjemme i senga og har null energi til annet enn å henge på nett, linker jeg til de jeg bestilte fra Ellos. Får ikke limt inn bilder fra iPaden så det blir det dessverre ikke.

Denne rutete:
http://www.ellos.no/ellos-collection...Value5|1&Nao=9

http://www.ellos.no/ellos-collection...Value2|1&Nao=0

Denne svart/hvite:
http://www.ellos.no/esprit-bodywear/...alue5|1&Nao=65

med denne buksa:
http://www.ellos.no/ellos-collection...alue5|1&Nao=25

Denne i mørk rosa:

http://www.ellos.no/ellos-collection...Value5|1&Nao=0

http://www.ellos.no/ellos-collection...Value5|1&Nao=1

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-13, 10:02   #2
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Filifjonka: Den svarthvite var knallfin! Den brune også, men jeg får migrene av halterneck (pengboka mi er takknemlig da, Den enes brød etc)

Gammel 10-05-13, 20:58   #3
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den rosa må dra tilbake. Den var mye mer knall rosa enn den så ut til på bildet, og hadde for mye padding. Den rutete var fin, men hadde litt feil form på cupene, så byebye til den også. Jeg liker rettere kant nede, ikke sånne runde spiler som gjør mye ut av seg. Den smårutete din kunne kanskje være noe, Røverdatter.

Beholdt den svarte og hvite, den var fin. Jeg så forresten nå at jeg hadde linket til feil Esprit-overdel, min var litt annerledes: http://www.ellos.no/esprit-bodywear/...z13z5dZ1z141od

Sist redigert av Filifjonka : 10-05-13 kl 21:20.
Gammel 07-05-13, 10:12   #4
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De var veldig fine, Filifjonka! Jeg må ta en kikk på Ellos i kveld tror jeg.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-13, 10:31   #5
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Nå som jeg rotet meg inn der igjen, så bestilte jeg en bukse til i grått og hvitt mønster: http://www.ellos.no/ellos-collection...Value2|1&Nao=8

Gammel 07-05-13, 10:47   #6
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Denne fra h&m!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg hmprodCA4APO0U.jpg (25,3 KB, 45 visninger)
iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-13, 10:56   #7
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av iben, her.

Denne fra h&m!

På nett eller i butikk?

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-13, 10:57   #8
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av emin, her.

På nett eller i butikk?

På nett. Du finner den under sportsklær.

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-13, 10:56   #9
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av iben, her.

Denne fra h&m!

Overraskende sporty Iben. . Sikkert god passform.

Gammel 07-05-13, 10:31   #10
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg må ha vært blind da jeg bestilte fra Ellos forleden dag for jeg kan ikke huske å ha sett den nederste Filifjonka viser, ellers hadde jeg bestilt den.

Det ble denne buksa istedet:

Med denne BH'en:

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-13, 10:35   #11
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den kikket jeg på også, Filifjonka. (Og god bedring, forresten. Kjipt å være syk nå på våren. )

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-13, 10:39   #12
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Takk, ja for noe møkk. Sola skinner ute, og jeg er bare helt ute av stand til å orke noe som helst mer enn fem minutter av gangen.

Gammel 07-05-13, 11:25   #13
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Men det finnes burkini. Det er kult!

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-13, 12:32   #14
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg likte godt utvalget på Ellos. Godt tips, Filifjonka. Men kan man returnere om det ikke passer?

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-13, 12:33   #15
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Ja, du kan returnere alt der så vidt jeg vet. Det er jo en forutsetning for å kunne kjøpe bikini på nett.

Gammel 07-05-13, 12:35   #16
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Ja, du kan returnere alt der så vidt jeg vet. Det er jo en forutsetning for å kunne kjøpe bikini på nett.

Ja, burde jo det....

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-13, 12:36   #17
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Har ikke sett noen forbehold, verken på badetøy eller undertøy.

Gammel 07-05-13, 12:36   #18
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 316
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal nok ha fjorårets og året før ders, begge fra WhiteStuff:

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-13, 12:40   #19
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 316
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

De er veldig fine. Bare så synd at ferieplanene våre egentlig ikke tilsier at jeg får brukt dem noe særlig.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-13, 12:40   #20
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

http://www.ta.no/nyheter/grenland/article6639229.ece

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:24.