|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva går DU med på 17.mai?Jeg bruker alltid bunaden min på 17. mai
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva går DU med på 17.mai?
Jeg har hatt bunad hver 17. mai de siste 24 årene og synes fortsatt det er stas
|
|
|
#6 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva går DU med på 17.mai?Bunad, sjølvsagt. Man vet da å kle seg til anledningen. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Hva går DU med på 17.mai?Eg har brukt bunad kvart einaste år, med unnatak av eitt svangerskap (8.månad 17. mai 2002), russetida og ein bakfull 17. mai i studietida. Den har blitt sydd inn og ut nokre gonger, og burde no vore sydd inn igjen etter å ha hatt tilnærma stabil vekt siste fem år.
|
|
|
#10 |
|
50 & somewhat fab
Hvor: Nordpå
Sv: Hva går DU med på 17.mai?Et eller annet som passer været. Er ikke noe glad i 17. mai, altfor mye folk overalt, og orker ikke å stresse så voldsomt med påkledning. (Ungene får selvsagt noe fint på seg som gjenspeiler at de liker dagen bedre enn jeg gjør.)
|
|
|
#11 |
|
Småbyfrue
Medlem siden: Apr 2013
Hvor: I huset vårt...
![]() |
Sv: Hva går DU med på 17.mai?Forhåpentligvis er jeg kledt i ridebukser og fleecejakken min som stinker hest, og er ute på tur med verdens beste venn i stedet for å stresse i tog og stå i kø for å kjøpe vasne pølser og halvtinede brød...
|
|
|
|
#12 |
|
lettere utlada
|
Sv: Hva går DU med på 17.mai?Jeg har så utrolig lyst på bunad, men jeg har ikke råd!
|
|
|
#14 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Hva går DU med på 17.mai?Har dessverre ikke bunad. I år stiller jeg i nyinnkjøpt marineblå kjole med hvite prikker, nude pumps, ny veske og trenchcoaten min. Ikke fillern om det skal regne. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Sv: Hva går DU med på 17.mai?
Jeg har en blå kjole med dots som jeg synes det er vanskelig å style. Har du lyst til å legge ut bilde?
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva går DU med på 17.mai?Normalt bunad, men i fjor var det så kaldt og fælt vær at det ble jakke som er vanntett og en dressbukse.
|
|
|
#17 |
|
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva går DU med på 17.mai?Jeg går normalt sett i bunad, og har ikke peiling på hva jeg skal ha på meg i år som jeg er gravid. Jeg skal i en konfirmasjon også før den tid, så jeg har det traavelt.
|
|
|
#18 |
|
Vaklende
|
Sv: Hva går DU med på 17.mai?En marineblå kjole som ligner litt på Penelopes Lindexkjole. Med svart tilbehør tenker jeg, selv om jeg vet jeg blir fristet til å kjøre hvitt om været blir fint. Litt for rødt, hvitt og blått da, i så fall, men det er jo 17.mai,og who cares? |
|
|
|
|
|
#19 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hva går DU med på 17.mai?Bunaden min er for tiden i flere deler og jeg får ikke fikset den til 17. mai. Jeg må ha ny linning på stakken, noe jeg ikke får gjort i disse konfirmasjonstider. Den skal leveres inn til full shining, så den er klar til mellomsøster son konfirmasjon neste år. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Sv: Hva går DU med på 17.mai?Bunad. Jeg skal gå i torget i sentrum med en veldig "fargerik" flokk elever.
|
![]() |
|
|