|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hjemmelagde kyllingnuggets?Da er nuggetsene laget, etter Tallulahs oppskrift og med samme tilbehør, og alle likte dem. Det vil si, bare mannen likte limemajonesen. Sønnen tåler ikke rått egg så han kan ikke spise det, og den slo ikke an hos meg. Jeg liker noen ganger aiioli, men er ellers veldig sart når det gjelder majones. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hjemmelagde kyllingnuggets?Jeg laget etter Syrins oppskrift på fredag og de ble veldig gode. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hjemmelagde kyllingnuggets?Jeg er ikke sånn skrekkelig glad i panering egentlig, bortsett fra egg og mel/salt/krydder til fisk. Den gode gamle parmesankyllingen er jo veldig mye bedre enn nuggets, men jeg kan godt lage disse igjen hvis det er et ønske fra ungen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
snur
|
![]() Sv: Hjemmelagde kyllingnuggets?Jeg laget parmesankyllingen i går men kuttet kyllingen i mindre biter og kalte det nuggets, funket som bare det og ungene spiste masse. Hadde jeg sagt at det var parmesankylling så hadde nok ikke vært like begeistret.
![]() |
|
|