|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor store synes dere pendlene bør være som skal henge over spisebordet?Jeg måtte inn i tråden for å finne ut hvorfor noen skulle ha pendlere hengende over bordet |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvor store synes dere pendlene bør være som skal henge over spisebordet?
Bohus.
|
|
|
#43 |
|
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor store synes dere pendlene bør være som skal henge over spisebordet?Vi har de fra Bohus på gutterommene. De er kjempefine, men støv viser ganske fort siden de er sorte og blanke. Til gjengjeld er de utrolig enkle å tørke av. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Hvor store synes dere pendlene bør være som skal henge over spisebordet?Jeg synes kanskje de på 32 cm så litt store ut om du skal ha to (sammenlignet med Caravaggio som så veldig passelige ut over benken der)? Muuto sine var stilige ellers (mange av de andre også, spesielt Flower Pot!), men jeg synes den siste fra IKEA eller Caravaggio så best ut til deres spisestue ut fra bildene. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvor store synes dere pendlene bør være som skal henge over spisebordet?Lurer på det jeg også, Odelia, at de på 32 cm blir litt store. 25-30 kanskje?
|
|
|
#46 |
|
Sv: Hvor store synes dere pendlene bør være som skal henge over spisebordet?Ja, 25-30 tror jeg hadde vært veldig passelig |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Glad i frukt
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor store synes dere pendlene bør være som skal henge over spisebordet?Synes den fra Muuto var kjempefin.
|
|
|
#48 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvor store synes dere pendlene bør være som skal henge over spisebordet?Nå har jeg tatt nytt bilde av spisestua, dette er fra i dag.
|
|
|
#49 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Hvor store synes dere pendlene bør være som skal henge over spisebordet?Hva med denne fra Herstal
|
|
|
#50 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvor store synes dere pendlene bør være som skal henge over spisebordet?Jeg har kikka på den Pamina, men liker ikke at det er to opphengstråder på siden. Vil ha kun ledningen, og minst mulig fuzz rundt.
|
|
|
#51 |
|
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor store synes dere pendlene bør være som skal henge over spisebordet?Jeg har denne fra Bestlite. Kommer i ulike størrelser, i hvitt, grått og sort, både matt og blank utførelse. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvor store synes dere pendlene bør være som skal henge over spisebordet?Den var fin, Molo.
|
|
|
#53 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hvor store synes dere pendlene bør være som skal henge over spisebordet?Jeg synes du skal ha svarte lamper. Og så liker jeg mange av de som er vist i denne tråden. :ikke-særlig-hjelpsom:
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Har bakt søte kaker
|
Takk, jeg tror også svarte lamper vil gjøre susen. Det er litt blasst med den hvite på en måte.
|
|
|
#56 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvor store synes dere pendlene bør være som skal henge over spisebordet?Etter en resertur på Ikea for den brakkesyke kokos ble det nye lamper gitt. Det ble Hektar i 22 cm og de er virkelig helt perfekte. Akkurat passe fine og veldig fin finish, står overhodet ikke i stil til den latterlig lave prisen, og sånt liker jo jeg ekstra godt.
|
|
|
#57 |
|
Sv: Hvor store synes dere pendlene bør være som skal henge over spisebordet?Var det de svarte du linket til? Jeg synes også de var LEKRE og enda lekrere til den prisen, ja |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Har bakt søte kaker
|
Det var disse, Hektar fra Ikea. Bildet ser ikke så bra ut, men IRL er den veldig fin.
|
|
|
#59 |
|
Sv: Hvor store synes dere pendlene bør være som skal henge over spisebordet?Ja, det var den jeg trodde du mente. Gøy at de passet så godt! |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvor store synes dere pendlene bør være som skal henge over spisebordet?Jepp, dette blir bra tror jeg. Har ikke fått koblet lys i de enda, vi brukte visst litt tid i går på å bestemme hvor de skulle henge i forhold til bordet. Bordet måler jo 180 cm i lengden og vi bestemte oss til slutt for at de skulle henge 55 cm fra hver kant og med 70 cm mellom hverandre. 60 + 60 + 60 ble litt for kort avstand mellom lampene og 45 + 90 + 45 ble for lang avstand mellom de (det så ut som om de hang utpå hver sin ende av bordet.
|
![]() |
|
|