|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Karsten og Petra blir bestevennerMin nesten 4-åring satt konsentrert heile tida, og kunne gjenfortella handlinga etterpå. Ho har for vane å sovna på kino, så det må ha vore interessant. Det var ein litt mindre unge bak oss som verkeleg levde seg inn i det, og var veldig bekymra til tider.
|
|
|
#43 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Karsten og Petra blir bestevennerVi så denne i går og ungene (4,5 og straks 8) koste seg, men dette var den første barnefilmen jeg har vært på hvor det var svært mange barn som burde ha blitt tatt med ut. Høylydt gråting, unger som store deler av filmen ropte at de var sultne og ville gå eller at de bare ikke ville være der og ville gå osv. osv.
|
|
|
#44 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Karsten og Petra blir bestevenner
Det var da dere skulle ha gått på den berømte kinoen i Sandnes i stedet |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Karsten og Petra blir bestevennerVi så den på fredag. Treåringens tålmodighet holdt like lenge som godteriet - heldigvis hadde vi så mye godis at det bare var en tjue minutter igjen av filmen da hun gikk lei.
|
|
|
#46 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Karsten og Petra blir bestevennerVi har sett den i dag. Både vår straks treåring og kompisen på straks fire, satt som tente lys hele filmen, og ga etterpå tydelig uttrykk for at de likte filmen. Jeg var overrasket over hvor stille det var i salen, tatt i betrakning hvor mange smårollinger som var der. Tydelig at den fenget de aller, aller fleste. Denne må vi ha på DVD når den kommer.
|
|
|
#47 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Karsten og Petra blir bestevennerVi så den med vesla på 4,5 år i går og hun elsket den - satt helt stille under hele filmen og koste seg.
|
|
|
#48 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Min yngste er lik.......
|
|
|
#49 |
|
|
Sv: Karsten og Petra blir bestevennervi var og så den med lillesøster i vinterferien, og hun elsket den. fikk med seg utrolig mye av handlingen, og har snakket masse om filmen i ettertid.
|
|
|
|
#51 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Ja, slik var det her og. Hun liker enda tv, men pc er visst mer fengende. Vet ikke om jeg synes det er noe bedre.
|
|
|
#52 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Karsten og Petra blir bestevennerTreåringene storkoste seg, men jeg syntes filmen var kjeeedelig. Ja, jeg vet at den ikke er beregnet på sånne som meg, men jeg pleier ofte å kose meg like mye som ungene på barnefilmer. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Noen barnefilmer har jo undertekster som gjør at man som voksen kan humre litt og se alt som skjer mellom linjene - denne filmen var ikke slik, synes jeg. Da blir de litt kjedelige. Men jeg synes det to barna spilte bra, særlig kroppspråket til Petra likte jeg.
|
|
|
|
#55 |
|
Borte
|
Sv: Karsten og Petra blir bestevennerVi så den i går og utrolig nok greide Lillesøster å sitte stille gjennom hele. Hun fulgte med og snakket om filmen etterpå og oppførte seg som enn kinogjenger skal. Det var første gangen hun var med. Syns den var veldig søt og fin, men syns ikke Hilde Lyrån passet i rollen som moren til Karsten. Ellers var alle fornøyde. Jeg forventet ikke at jeg skulle fenges enormt i grunnen. Det fine med filmen for meg var at den passet til treåringen og at tiåringen også syns det var greit å være med. Mange av filmene som går på kino er animerte Disney-greier som treåringen greier å konse om i ti minutter og som tiåringen ikke liker.
|
|
|
#56 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Karsten og Petra blir bestevennerVi har sett den, og Punktum (og jeg) elsket den.
Det slapp vi. Vi var alene i salen. Triste greier (men Punktum brydde seg ikke).
|
|
|
#57 |
|
En Som Trener
|
Jeg og mannen var også skjønt enige om at Hilde Lyrån ikke passet som Karstens mor. Også humret vi litt over at mamma'n til Petra hadde kun 1 tunika i alle dagene filmen varte, også på jobb, men hun fikk da på seg en kjole tilslutt i selskapet da.
|
|
|
#58 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Karsten og Petra blir bestevennerJa, det var vel flere der som ikke akkurat hadde mange antrekk å bytte på, Petra hadde vel også den samme toppen gjennom de fleste dagene der.
|
|
|
#60 |
|
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Karsten og Petra blir bestevennerOg eg reagerte på dei varme skoa mora gjekk med!
|
![]() |
|
|