|
|||||||
| Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreftNår den startet opp igjen posten en venninne at hun skulle fire måneder til NY - og hun er godt utdannet og har en jobb som fører henne til alle verdenshjørner, så jeg gratulerte selvsagt og syntes hun var en heldiggris som får nuligheter til slikt. Også var det bare tøys og jeg hadde glemt hele greia fra sist.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#2 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreftJeg har nå delt huffington post-kronikken og den ble umiddelbart delt videre, blant annet av min venninne som mistet mannen sin i kreft for et par år siden.
|
|
|
#3 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreftDet er nok helt sikkert ikke kreftforeningen, nei.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreftDe der greiene der har ikke jeg fått med meg i det hele tatt. Leste et godt stykke ut i artikkelen før jeg skjønte hva han snakket om.
|
|
|
#5 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreft..jeg er ikke så interessert i sånne statusoppdaterings-aksjoner generelt, men jeg klarer ikke hisse meg opp over det heller. Folk skriver ting. Rett som det er om ting som ikke interesserer meg. Det er sikkert gjensidig. |
|
|
|
![]() |
|
|