|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva tromler dere?Vi tromler det meste, ikke mannens skjorter og regntøy og hjemmestrikkede plagg. Eller ting som skal tørke flatt.
|
|
|
|
#43 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
Sv: Hva tromler dere?Jeg trombler det meste, bortsett fra det som ikke tåler å tromles.
|
|
|
#44 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: Hva tromler dere?Vi har absolutt ikke plass til tørking andre steder enn i stua, og der er det også trangt + at det ikke er noe hyggelig eller pent med tørkestativ i vår 15 kvm stue. Derfor tromler jeg mer eller mindre alt bortsett fra ullklær. Det er vel enkelte sarte plagg, eller plagg som antakelig ville krympet så mye at det ville blitt for lite etterpå som også slipper unna tromlen. Da henger jeg det over dusjstangen på badet. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Hva tromler dere?Tromler ikke sengetøy, håndklær, dongeri, ytterplagg, bluser, skjorter, ull eller det som står at ikke kan tromles. Ellers fritt frem. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Leser
|
Sv: Hva tromler dere?Tromler så og si alt. Også det som er merket at det ikke tåler tromling. :Plystre:
|
|
|
#47 |
|
er her
|
Sv: Hva tromler dere?Tromler det meste.
|
|
|
|
#48 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva tromler dere?Tromler håndklær, kluter, mannens t-skjorter, sengetøy og dongeriklær hvis jeg ikke har plass til å henge opp. Tidligere tromlet jeg det meste, men har sluttet med det; synes det blir så fort ødelagt og slitt av tromling. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva tromler dere?Vi tromler ingenting. Det er ikke plass til tørketrommel på badet. Egentlig er det ikke plass til tørkestativet noe sted heller, men vi klarer å snike oss forbi det på kjøkkenet.
|
|
|
|
#50 |
|
Ute på tur
|
Sv: Hva tromler dere?Her tromles håndduker, sengklær, undertøy og mye av guttungens tøy. Innimellom tromles også treningstøy og klær jeg ikke er så glad i.
|
|
|
#51 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva tromler dere?Tidligere (før barna kom) tromlet jeg kun hnklær og sengetøy men etterhvert har jeg verken tid eller ork til å sortere så veldig...
|
|
|
|
#52 |
|
drømmende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva tromler dere?Jeg tromler mest mulig. *lat*
|
|
|
#54 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva tromler dere?Å, jeg skulle akkurat lage en spørretråd. Jeg ser at det er store avvik her.
|
|
|
#55 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Hva tromler dere?
Samme her. Det hender også jeg tromler en bukse litt om jeg skal ha den på meg og den ikke er helt tørr.
|
|
|
#56 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Hva tromler dere?
Det er mindre støv på badet ditt og soverommet, det som ligger i lofangeren. Det utgjør stor forskjell på støvmengden.
|
|
|
|
#57 |
|
*elsker ENGA*
|
Sv: Hva tromler dere?Nå har vi jo nydelig uteørkevær her på østlandet, så nå er klesvasken ajour for første gang på 10 mnd... Det er en deilig følelse...
|
|
|
|
#58 |
|
Passiv
|
Sv: Hva tromler dere?Tromler det meste, med unntak av tøy jeg er redd skal krympe, tøy med trykk og mitt tøy. |
|
|
|
#59 |
|
Audacious
|
Sv: Hva tromler dere?Vaskekluter, tøybleier hvis det ikke er noen tørre (dvs. et par ganger i måneden), håndklær hvis det er dårlig tørkeplass. Bruker den veldig lite, av enøkhensyn og pga. slitasje på tøyet. Vi har kombimaskin, så den tar ikke opp noe ekstra plass.
|
|
|
#60 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva tromler dere?Trommel brukes bare om vinteren, men da tromler jeg alt! |
|
|
|