|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det med å slette tråder?Det gjorde ikke noe at det var min tråd, men det trengte ikke stå hva den handlet om. Sånn. Ferdig.
|
|
|
#3 |
|
<3
Sv: Det med å slette tråder?Jeg har ikke rapportert denne tråden her
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Det med å slette tråder?Dette må da være en av de trådene som har vært minst off topic i hele FPs historie, med unntak av de som har 2-3 svar.
|
|
|
|
#6 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det med å slette tråder?
Nemlig!! My point exactly!
|
|
|
#7 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Det med å slette tråder?Jeg er helt enig med Toffskij her og har så alldeles ikke sansen for at tråder slettes, særlig ikke mens diskusjonen fortsatt går.
|
|
|
#8 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Det med å slette tråder?Jeg synes det er kjempesynd. Og spesielt denne. Det utviklet seg til en utrolig interessant diskusjon som beveget seg over til samfunnsøkonomi og moral i arbeidslivet. Etter min mening hadde den beveget seg veldig langt bort fra HovedInnlegget - positivt sett. Og det kom stadig inn mennesker med objektivt sett nye momenter som ikke gikk på person, men helt over på politikk og økonomi. At den nå er slettet, gjør meg faktisk sinna. For det var en av de mer interessante trådene på FP på lenge.
|
|
|
#11 |
|
kamerat
|
Jeg mener vi har hatt det sånn hele tida, ja.
|
|
|
#12 |
|
kamerat
|
Sv: Det med å slette tråder?Den viktigste grunnen til at jeg synes det er en uting med mye sletting, er at det senker folks lyst til å bidra med gode, nøye uttenkte svar i tråder som ligger sånn at de kan slettes av HI. Jeg har selv flere ganger lagt mye arbeid (research) og omhu i lange svar om ting av antatt allmenn interesse i en interessant prinsippdebatt, og så har tråden blitt slettet. Da frister det jo mindre å gjøre det igjen.
|
|
|
#13 |
|
kamerat
|
Sv: Det med å slette tråder?Og det er jo helt uaktuelt å ha en «nemnd» som skal avgjøre hva som er god nok slettegrunn.
|
|
|
#14 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Det med å slette tråder?Musemus: Jeg synes du fikk mange svar på det du spurte om. Og at noen spissformulerer (jeg og barnevernskommentarene) eller ønsker en prinsipiell debatt (samfunssøkonomi) bidrar jo bare til å gjøre debatten mer interessant. (Iallfall det siste momentet.) |
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Sv: Det med å slette tråder?Mulig du ikke har fått med deg hvordan det som regel foregår og utvikler seg i de fleste trådene, Musemus.
|
|
|
#16 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Det med å slette tråder?Jeg kan forstå at man sletter tråder av utleverende karakter, men akkurat denne tråden har jeg ikke forståelse for at ble slettet. Den beveget seg jo egentlig ikke langt i fra hovedproblemstilllingen? Og jeg får jo ikke sjekket hvilket innlegg jeg er grønnprikket for.
|
|
|
|
#17 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Det med å slette tråder?Ja, ja, heldigvis hadde jeg allerede rødprikket. :godt med alt som er gjort: |
|
|
|
|
|
#18 |
|
<3
Du fant da vitterlig en Ellos-tråd for å rødprikke.
|
|
|
#19 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Det med å slette tråder?Hm. Jeg synes også det er greit å slette tråder der man legger ut informasjon man ikke vil ha liggende - men å spørre hva folk ville gjort for å slette når tråden utvikler seg på en annen måte enn man hadde sett for seg? Nope. det synes jeg ikke er greit. Dette er jo et diskusjonsforum. Man diskuterer. Og denne tråden sporet jo ikike av engang?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det med å slette tråder?Hm, Musemus, eg trur dette er tidspunktet der du legg deg paddeflat og tilstår at denne slettinga var alt anna enn gjennomtenkt, og at du aldri skal gjere det meir. :sjølvinnsikt: Eventuelt må du hoste opp ei betre grunngjeving for slettinga enn kva du har kome med hittil, for akkurat no framstår heile greia meget pinlig...
|
![]() |
|
|