|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
| Se resultatene: Har du en "morsom" e-postadresse? | |||
| E-postadressen min er en eller annen variant av navnet mitt |
|
158 | 94,61% |
| E-postadressen min er brukernavnet mitt |
|
27 | 16,17% |
| E-postadressen min er en eller annen variant av firmanavnet mitt |
|
10 | 5,99% |
| E-postadressen min er morsom/spennende/ironisk/tullete/søt |
|
8 | 4,79% |
| E-postadressen min inneholder et årstall |
|
6 | 3,59% |
| E-postadressen min inneholder ordet "sex" |
|
0 | 0% |
| E-postadresse? Jeg er da vel ikke helt utdatert heller! |
|
0 | 0% |
| Dustepoll |
|
1 | 0,60% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 167. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Har du en "morsom" e-postadresse?Jobbadressen er fullt.navn@selskap.no
|
|
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
Sv: Har du en "morsom" e-postadresse?E-postadressen min? Jeg har da ikke bare én.
|
|
|
#3 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Har du en "morsom" e-postadresse?
Jeg oppgir konsekvent Ru@ru.ru på slike steder, så fremt de ikke skal sende noe som må bekreftes osv.
|
|
|
#4 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Har du en "morsom" e-postadresse?Jeg har veldig kjedelige epostadresser. Jeg er dog fornøyd med å ha en med fornavn@ og en med etternavn@. Vi var tidlig ute med å reservere dem.
|
|
|
|
#5 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Har du en "morsom" e-postadresse?Her er det navnet mitt som representeres i e-postadressen. Nå har vi eget domene, men tidligere hotmailadresse og nåværende gmail har også navnet mitt (noe forkortet).
|
|
|
#6 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Har du en "morsom" e-postadresse?Den jeg bruker oftest i privat sammenheng er en variant av navnet mitt, samtidig som den kanskje er litt tullete samtidig. Den består av de første bokstavene i to av navnene mine, og utgjør tilsammen noe om likner et ord. Antakelig bør jeg vel bytte til noe mer voksent. (Jeg har sendt e-post til Acsa med den, da. Det ser heldigvis ut som hun har nok av annet å fnise av.
|
|
|
|
#7 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Har du en "morsom" e-postadresse?Jeg har en missnorway2005@mailservernavn.kom ja.
|
|
|
|
#8 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du en "morsom" e-postadresse?Åh ja, jeg har mange fine, som jeg gjerne bruker til jobbsøking.
|
|
|
#9 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har du en "morsom" e-postadresse?Utenom mine formelle adresser med navn har jeg nick til meg og forumkallenavn på unger til rolseadresser som jeg bruker når jeg vil registrere meg her og der.
|
|
|
#10 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Har du en "morsom" e-postadresse?Jeg prater endel til andre om at sexybarbie@adresse.com er noe å trakte etter - selv har jeg navnemail og en brukernavn-mail. og en fornavn@etternavn.no S
|
|
|
#12 |
|
By the Sea
|
Sv: Har du en "morsom" e-postadresse?Jeg har også fnist av endel hotmailadresser og jeg benytter alltid anledningen når vi jobber med jobbsøknad og CV i norsktimene til å fortelle at det er lurt å søke på jobb med en seriøs mailadresse.
|
|
|
#13 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Har du en "morsom" e-postadresse?Tror jeg jobber på et tilsvarende arbeidssted som Teofelia, har også sett at mange disse unge har rett ut pinlige epostadresser. Det er så man blir flau på deres vegne når vi sender epostadresser videre til samarbeidspartnere i praksisfeltet.
|
|
|
#14 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Sv: Har du en "morsom" e-postadresse?Min e-postadresse er noe så forutsigbart som fornavnetternavn@osv. Jeg har også en jobbmailadresse som er like spennende.
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har du en "morsom" e-postadresse?Jeg mottok søknader på en eller annen vikarjobb jeg hadde for lenge siden og der inneholdt en av e-postadressene ordet "fitte". |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Har du en "morsom" e-postadresse?Jeg har også sittet på mottakersiden av jobbsøknader, og humrer godt over en del e-postadresser.
|
|
|
#17 |
|
Bedreviter
|
Sv: Har du en "morsom" e-postadresse?
Fordi mailadressen inneholdt "fitte" ( |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Har du en "morsom" e-postadresse?Jeg har en fornavn.etternavn@firma.com, og en etternavn.fornavn@gmail.com (motsatt var opptatt) Også har jeg vel en sånn apple adresse, men den bruker jeg ikke. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du en "morsom" e-postadresse?Jeg har flere. Den vanlig er fornavn.etternavn@dittogdatt.no, en annen som jeg bruker til spillregistreringer og sånt tull som jeg ikke stoler på at ikke kan finne på å spamme med ned med tull og tøys er kunavn@hotmail.com. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
Sv: Har du en "morsom" e-postadresse?Ja, det har jeg. Men den er bare en av fem-seks adresser som er i bruk jevnlig, og benyttes helst til registreringer og slikt.
|
![]() |
|
|