Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Åpen bakke gratis for hele familien i mange skianlegg søndag 20. januar

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-13, 15:31   #41
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åpen bakke gratis for hele familien i mange skianlegg søndag 20. januar

Elisabeth: Det stor ikke noe om klokkeslett i sms-ene jeg fikk som inngangsbillett i desember, men det står plutselig at det er klokkeslett på tekstmeldingen jeg fikk i dag (som jeg ble bedt om å svare på og som ikke lar seg levere pga. rart telefonnummer).

Gammel 11-01-13, 15:36   #42
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Æsj. Hvordan får man vite om slike tilbud? Annet enn å være på FP hele tiden.

Det har vært reklame på tv om det og du er jo FB venn med meg også, og jeg har lagt ut anbefaling og link til alle vennene mine også samtidig som jeg la ut tråd her. Det var jo litt moro når jeg la ut link på FB, for da ble det jo plutselig mange kjente som skulle avgårde også med ungene sine.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-13, 17:23   #43
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fikk også sms. Jeg bestilte sms for to ulike steder. Takk og pris. For Hafjell gjaldt fra 1530-20, mens på Skeikampen er det hele dagen Så det blir Skeikampen på oss

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-13, 20:48   #44
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ikke fått noen oppfølger sms.

Men er det et sted jeg kan si i fra at vi dessverre ikke får dratt?

Gammel 11-01-13, 20:56   #45
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har heller ikke fått oppfølger-sms, så jeg satser på at Trysil er hele dagen? Hvor ser dere tider?

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-13, 20:59   #46
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Jeg har heller ikke fått oppfølger-sms, så jeg satser på at Trysil er hele dagen? Hvor ser dere tider?

Tidene står i de smsene som har kommet i løpet av dagen i dag, i alle fall.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-13, 21:01   #47
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Ingen sms siden desember. Der står det at vi sees i bakken.
Vi har for to voksne og fire barn, så de plassene kunne noen andre godt fått.

Gammel 12-01-13, 12:55   #48
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ikke fått noen flere sms enn den første. Og der står det ingen tidsbegrensning heller. Jeg valgte Hurdal skisenter.

Gammel 12-01-13, 13:13   #49
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kan vel hende de mest populære bakkene har innført tidsintervaller for at det ikke skal bli fullstendig kaos.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-13, 13:34   #50
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Tidene står i de smsene som har kommet i løpet av dagen i dag, i alle fall.

Oki. Ingen sms her, så da satser jeg på at det er hel dag

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-13, 13:40   #51
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Jah, og der fikk jeg mld også. Fra 13-17. Jeg synes det er dårlig informasjon ute å går her altså. De burde kunne klare å forutse høyt trykk på forhånd om det er grunnen til tidsbegrensningen.
Jeg måtte svare med KOMMER om jeg skulle komme.

Gammel 12-01-13, 13:53   #52
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Der fikk vi også sms. Nå fikk vi tid kl. 16-21 på Kongsberg. Innbyr ikke akkurat til noe familievennlig opplegg da når det er skoledag dagen etter og et godt stykke å kjøre. Så da får nok ikke vi reist. Luretilbud fra dnb rett og slett. Skuffa over dem og enda en grunn for at de aldri vil få meg som kunde igjen.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-13, 14:01   #53
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ikke fått SMS etter bekreftelsen i desember, valgte Haukeli.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-13, 14:48   #54
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Der fikk vi også sms. Nå fikk vi tid kl. 16-21 på Kongsberg. Innbyr ikke akkurat til noe familievennlig opplegg da når det er skoledag dagen etter og et godt stykke å kjøre. Så da får nok ikke vi reist. Luretilbud fra dnb rett og slett. Skuffa over dem og enda en grunn for at de aldri vil få meg som kunde igjen.

Jøss! Ja, det var da et veldig ugunstig tidspunkt for en familie. Makan!

Gammel 12-01-13, 14:49   #55
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Standard

Der kom sms. Det gjelder fra 16-21 i Kongsberg og vi må bekrefte om vi kommer innen i morgen kl 12.
Vi får ikke dratt som planlagt og med tidspunktet hadde det uansett vært uaktuelt, så jeg gjør ingenting mer jeg nå.

Og der ser jeg Elisabet har skrevet det samme.

Gammel 12-01-13, 14:55   #56
Chablis
Drømmer

Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Ingen sms her, så da regner jeg med det er hele dagen dit vi skal.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-13, 15:23   #57
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Vi har fått SMS fra Meråker der de kun ønsker bekreftelse. Vi kan være der fra 10 til 16.

Gammel 12-01-13, 16:35   #58
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Det samme sier jeg; luretilbud. Og tenk, de som allerede er der fra morgenen av, og så kommer alle vi da som har gratis kjøring fra 16.. Vi står lenge nok i kø i Tryvann på en "vanlig" søndag så tenk på presset som blir på en sånn ettermiddag.
Det blir litt sånn som Tusenfryd på OBOS-dagen.
Vi dropper det.

Gammel 12-01-13, 17:20   #59
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Busy, her.

Jeg har ikke fått SMS etter bekreftelsen i desember, valgte Haukeli.

Vi skal også til Haukeli. Har ikke fått sms. Vi har 3,5 timer å kjøre så hvis det kun gjelder kvelden så blir det heller Saudasprinten på oss!

Gammel 13-01-13, 18:08   #60
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg svarte på den mld jeg fikk, om hvilken bakke vi drar til. Fikk ingen feilmelding når jeg svarte, men heller ingen bekreftelse.. Burde vært mulig å sjekke om det er ok da, spør du meg..

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:41.