|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Kaldt å sove ute om nettene nå ...Etter å ha undersøkt litt om folk er folk på purehelp.no og brreg.no, ser det ut til at det er bjønnulv som er alene igjen i folk er folk, og at han har med seg en dame i folk er folk arbeid organisasjonen. http://vampus.blogspot.no/2012/07/fo...olk-flest.html dette er bare en blogg, så ta det med en klype salt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Kaldt å sove ute om nettene nå ...Hva prøver du å si, Annemede? At siden en gruppering har bedrevet narkosalg så trenger vi ikke å synes synd på folk som fryser? Eller siden man kan være skeptisk til Folk er folk så trenger vi ikke synes synd på folk som sover ute i 17 minusgrader? Vi opererer med temmelig ulike moralske rammer, ser jeg.
![]() |
#44 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kaldt å sove ute om nettene nå ...Jeg synes absolutt synd på dem som må sove ute nå. Så en reportasje i kveld på Dagsrevyen om at Frelsesarmeen hjelper noen i alle fall. Det er flott. Vi må ikke slutte å bry oss og være medmennesker.
![]() |
#45 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Kaldt å sove ute om nettene nå ...
Nei, det var ikke det jeg prøvde å si. Jeg roter litt. Det er trist for de som ikke har tak over hodet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Kaldt å sove ute om nettene nå ...
Det er visstnok også stor forskjell på de ulike gruppene rom, romani, roma osv. Jeg kan ikke nok om det der til å skrive noe vettugt, men det var ihvertfall en episode nylig der en av de norske sigøynerne tok med seg pressen til en rumensk leir, og snudde i porten fordi "det der er ikke mitt folk, de bør kastes ut." Støtte til LOR vil derfor sannsynligvis ikke hjelpe de rumenske gruppene. Nå sier ikke jeg et ord i mot at norske sigøynere skal ha sine rettigheter og oppreising. Men man kan ikke blande alt oppi en graut.
![]() |
|
|