|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Katta bråkerOg når det er sagt, har jeg hatt innmari lyst til å ta den forbanna ukastrerte monsen som reker rundt her og sloss med våre katter (sterilisert og kastrert og ganske uinteresserte i andre) og få den kastrert en gang for alle. Den er bælsvær og plagsom. Men jeg har ikke gjort det da, selv om jeg har lyst. Andre alternativer jeg har vært innom er å gå dør-til-dør-runde med katten under armen og ta en alvorsprat med eierne. Men, jeg har ikke gjort det heller jeg.
|
|
|
#2 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Katta bråker
Og hvis noen skulle tro at mine katter sloss med alle, er det ikke tilfelle. De leker med nabokatten og lever i fred og fordragelighet med andre katter, det er bare denne ene dustekatten som forsurer stemningen.
|
|
|
#3 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Katta bråkerKattene mine er steriliserte, og har kasse med sand inne. De setter ikke rompa ned i noe annet i allefall. Og klart, de jamrer seg for å komme seg inn på do, de liker ikke snø, ikke regn, ikke kulde og er noen ordentlige primadonnaer. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Nei, egentlig ikke. Bjeffende hunder og trampoline inntil vår spiseplass ute er vel de to tingene som forsurer vårt liv i rekkehus. I allefall når foreldrene ikke har vett på å ta trampoline-pause når vi sitter med middagsgjester. Trampoline genererer mye støy altså!
|
|
|
#5 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Veldig enig!! |
|
|