Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: Laminert liste, har du det?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du en laminert liste?
Ja, selvsagt! 22 14,77%
Nei, det har jeg ikke 120 80,54%
Rosenkål 7 4,70%
Deltakere: 149. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-12, 14:57   #41
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Laminert liste, har du det?

Jeg har en liste, men jeg har ikke fysisk laminert den, selv om jeg har lamineringsmaskin. Ulvefar har også en, utformet sammen med mannen til celebelen en mørk natt i Hippieland. :gotta-be-there-moment:

Gammel 25-11-12, 14:57   #42
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

hm, denne tankegangen er veldig fremmed for meg, ser jeg. Jeg har jo absolutt ingen seksuelle fantasier om disse karene - det er jo på et helt uskyldig plan. Jeg kan godt være veldig betatt i virkeligheten også uten at det på noe vis betyr at jeg føler noen seksuell tiltrekning.

Ikke jeg. Jeg skjønner at andre kan spøke med sånne lister, og jeg skjønner at man kan bli betatt av andre, men jeg har aldri blitt det sjøl. Utover å registrere at folk ser pene ut og er hyggelige og sjarmerende, men det angår liksom ikke meg. Jeg har inntrykk av at jeg er rar på det feltet, så jeg har vel i grunnen aldri nevnt det for noen før. Og jeg fniser godt av tråden denne spant ut fra, altså!

Gammel 25-11-12, 14:59   #43
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg blir veldig fnisete av å koble denne tråden med denne tråden.

Gammel 25-11-12, 15:11   #44
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg blir veldig fnisete av å koble denne tråden med denne tråden.

Jeg og.

Ellers er jeg nok litt medkjedelig sammen med Matilda, men jeg skjønner jo underholdningselementet i å snakke om og lage listene, altså. Jeg hadde bare aldri hørt om noen som faktisk hadde en liste, laminert eller ikke. Alt en lærer på FP!

Gammel 25-11-12, 15:19   #45
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Næh. Vi har ingen slike lister. :kjedelige:
Jeg skulle dog klart å hostet opp ei liste.

Kan dere oute hvem som står på listene deres da? Eller aner jeg en ny spinnoff.

Gammel 25-11-12, 15:29   #46
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Kan dere oute hvem som står på listene deres da? Eller aner jeg en ny spinnoff.

Ja, en ny spinnåff må lages, men jeg gidder ikke nå

På min står definitivt denne briten. Blir jo mo i knærne bare jeg hører basstemmen hans

Richard Armitage:

Gammel 25-11-12, 15:40   #47
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

George Clooney ville i alle fall stått på lista hvis jeg hadde.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-12, 15:46   #48
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg ingen mann og trenger ingen tillatelser fra noen for å rulle i høyet med hvem som helst. Skjønner muligens underholdningsverdien i er festlig lag, hvis jeg legger godviljen til. Men ellers synes jeg utroskap er utroskap uansett om det er med Hugh Grant eller Hugo Gran.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-12, 15:47   #49
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, selvsagt!

Bare det at hverken min eller mannens liste er særlig lang.

Min:

• Colin Firth
Hans:
  • Jessica Alba

Gammel 25-11-12, 15:48   #50
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Næsj. Jeg puler heller etter innfallsmetoden. Lister er så begrensende.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-12, 15:49   #51
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg kjenner for mange kjendiser.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-12, 16:15   #52
carmenzita

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ingen lister her i gården.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-12, 16:50   #53
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Retz - enig.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-12, 18:08   #54
MammaHeksa
Superduperaktiv

MammaHeksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2012
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Husets Herre har Jessica Alba - jeg har en hel busslast med raringer.

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-12, 18:15   #55
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg svarte ja, men egentlig har jeg den jo bare mentalt. Jeg har ikke skrevet den ut liksom, men helt siden Friends-episoden der jeg ble introdusert for konseptet har jeg hatt en slik liste i hodet.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-12, 18:17   #56
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Poenget er vel at dette er en utømmelig kilde til fjasete samtaler, hånlatter, beskyldninger og annet høyrøstet tullball.

Selvsagt har jeg en laminert liste! Det vil si, jeg har latt være å laminere den (selv i overført betydning), slik at det til en viss grad har kommet og gått kandidater på listen. Selv om utskiftningene ikke har vært hyppige, gjorde min mann et lite nummer ut av det da han forærte meg en lamineringsmaskin i 40 årspresang. Han trakk den frem under damemiddagen, og oppfordret meg (og andre) til å utforme den endelige listen, og laminere den.

Da jeg ryddet etter selskapet dagen etter lå det usannsynlige lister - mange med nebbete kommentarer fra andre - overalt.

Sånn ca dette. Jeg hadde også en liste. Som ikke er skrevet ut, men som likevel var noe vi fjollet og fniste av.

Gammel 25-11-12, 18:18   #57
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så klart. Stephen Amell står på min, og får jeg sjans på ham en dag er det ikke som om jeg nøler et halvt sekund engang.

Ellers er jeg og Olympia rørende enige.

Gammel 25-11-12, 19:15   #58
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei. Jeg gjør mitt aller beste for å unngå kjendiser. De jeg før synes var helt fantastiske har jeg møtt, og er på ingen måte fristet lenger. Grøss.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-12, 19:32   #59
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Så klart. Stephen Amell står på min, og får jeg sjans på ham en dag er det ikke som om jeg nøler et halvt sekund engang.

Ellers er jeg og Olympia rørende enige.

Du har ikke tenkt å ta Hugh Laurie fra meg?

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-12, 19:34   #60
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei. Jeg liker Alexander Skarsgaard, og det holder for meg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:17.