Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

En landeplage

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-07, 20:56   #41
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En landeplage

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Hun har til nå fått litt smørje ved siden av maten, og det ender alltid opp med at hun bare spiser ketsjupen. Men, men, smørja er fjernet og mannen spiste spagetti uten for første gang i sitt liv.

Og Mams, jeg har faktisk ansvaret for min datters kosthold når hun er så liten, og neimen om mannen får lov å spise dritten uten at hun skal få.

Spagetti uten ketchup?!
Sender sympati til Skremmern-mannen ; )

(Håper han fikk kjøttsaus eller noe annet på, da? ...)

Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 21:23   #42
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Her har mannen nesten sluttet med Ketchup. Og det er jeg kjempe glad for. Jeg liker ikke Ketchup og blir dypt fornærmet faktisk hvis noen tar Ketchup på maten jeg har laget!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-07, 17:54   #43
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Spagetti uten ketchup?!
Sender sympati til Skremmern-mannen ; )

(Håper han fikk kjøttsaus eller noe annet på, da? ...)

....

Sist redigert av Skremmern : 11-11-08 kl 03:37.
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-07, 18:56   #44
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg husker ennå at mamma var gærn på naboungene som lærte meg å spise fiskekaker og kjøttkaker med ketchup da jeg var liten.

Gammel 28-04-07, 19:00   #45
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ketchup - jeg kan drikke det rett fra flasken

Kjekt å høre at mannen din er en av oss. Vi trenger flere hvis vi skal ta over verdensherredømmet.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-07, 19:23   #46
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjenner at jeg har dyp sympati for HI selv om min man ikke spiser ketsjup på alt.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-07, 22:43   #47
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Kjekt å høre at mannen din er en av oss. Vi trenger flere hvis vi skal ta over verdensherredømmet.

Melder meg til tjeneste!

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-07, 22:47   #48
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Jeg synes ketchup er godt, jeg.

King of Ketchup?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:47.