|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i årLurer på om jeg skal ønske meg vinterstøvler, men etter å ha sett hvor dårlig stilt det er med mine gamle tror jeg at jeg må kjøpe det inn selv før den tid.
|
|
|
#42 |
|
Spoon2
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i årJeg ønsker meg nettbrett (Samsung galaxy note 10.1) og det er vi vel enige om at vi skal kjøpe som en fellesgave.
|
|
|
#43 |
|
Har kontroll
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i årØnsker meg tegneserieboka Kongen din, Marius-strikkebok. den nyeste mummi-koppen, hjertesmykke og redningsvest
|
|
|
|
#44 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i år
Jeg også, sånn bortsett fra at jeg har sluttet å invitere fugler til hagen vår etter at terrassen konstant var full av dritt i hele fjor. De dreit til og med når vi satt der. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i årEg ønske meg et smykke han ikkje kjem til å kjøpe med orda "du har jo så mange smykker!"
|
|
|
|
#46 |
|
Klar
|
Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i årJeg har ønsket meg oppgradering av forrige juls julegave, storbyferie, som aldri ble noe av. Oppgradert til sydenferie for alle fire til våren. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Kakemonster
|
Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i årEgentlig ønsker jeg meg sånn charms-armbånd fra Thomas Sabo.. Men det syns jeg er så dyrt at det er såvidt jeg tør si det høyt. Og de ønskelistene vi lager blir liksom sendt rundt, så der skal det ihvertfall ikke stå! Men mannen sa det var et finfint bursdagsønske, da.
|
|
|
|
#48 |
|
|
Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i årJeg aner ikke. Er fortsatt rookie på slikt, og synes det er kleint å ønske seg ting. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i årJeg liker aller best når mannen min finner på gavene selv. Han er flink til å finne fine ting, og det er jo mye hyggeligere enn å velge seg ut noe selv og vite hva en får. Syns jeg da. Jeg er nok litt romantisk av meg når det gjelder gaver. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Klar
|
Eeeeegentlig enig, men jeg tror mannen har brukt opp alle ideene sine for lenge siden.. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
-o-o-o-o-o-
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
![]() |
Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i årI år har vi redusert noe på gavebudsjettet, siden vi venter en baby i mars, og sparer til diverse utstyr og kommende måneder med trangere økonomi enn vanlig. Jeg har bursdag i november og mannen i januar, så vi er enige om at det er ok å slå sammen gavene dette året. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i årJeg er enig med Filifjonka. Til bursdagen fikk han kun ett ønske og innfridde.
|
|
|
#54 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i årJeg ønsker meg en ny laptop, eller en ipad.
|
|
|
#55 |
|
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i årHan er mye flinkere til å komme på ting jeg ønsker meg enn det jeg er, så jeg overlater bare saken til ham. Ikke noe forventningspress, altså. Nevnte jeg at jeg har bursdag snart også? Ikke noe forventningspress, altså.
|
|
|
#56 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i årJeg ønsker meg klokke fra Marc by Marc Jacobs. Og iPhone. Klokka har jeg en mistanke om at dukker opp før jul (mannen har mast lenge på at jeg skal finne en jeg liker). Ny telefon får jeg nok ikke om jeg ikke får den av meg selv. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i årSkinnveske til jobb, spørs om det blir det, kanskje vi går for ei Oslo-lampe istedet og at jeg kjøper veska selv. Får se, han er gjerne sent ute...
|
|
|
#58 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Man må jo ha pippene et sted de ikke driter ned området man bruker selv. Men jeg har ett mål tomt, så det er god plass til både oss og fuglene. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i årJeg liker aller best åå overraskelsesgsver som klaffer, men er edel og kommer med ønsker. Kjøkkenbenk, iPad mini, parfyme og fint undertøy. Ikke så veldig vidløftige ting, med andre ord
|
|
|
#60 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i årJeg får kjærlighetstur til Barcelona i nyttårshelgen.
|
![]() |
|
|