Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i år

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-12, 11:25   #41
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i år

Lurer på om jeg skal ønske meg vinterstøvler, men etter å ha sett hvor dårlig stilt det er med mine gamle tror jeg at jeg må kjøpe det inn selv før den tid.

Han erter med å si at han skal kjøpe powertool el., men NEINEINEI jeg ønsker meg IKKE det.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 11:31   #42
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Jeg ønsker meg nettbrett (Samsung galaxy note 10.1) og det er vi vel enige om at vi skal kjøpe som en fellesgave.
Ønsker meg ellers vinterløpetightsen til 2XU.

Gammel 08-11-12, 12:14   #43
Arktis
Har kontroll

Arktis sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
Arktis er populærArktis er populærArktis er populær
Standard

Ønsker meg tegneserieboka Kongen din, Marius-strikkebok. den nyeste mummi-koppen, hjertesmykke og redningsvest

Gammel 08-11-12, 13:15   #44
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Det kunne jeg ønsket meg også.

Jeg også, sånn bortsett fra at jeg har sluttet å invitere fugler til hagen vår etter at terrassen konstant var full av dritt i hele fjor. De dreit til og med når vi satt der.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 13:50   #45
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg ønske meg et smykke han ikkje kjem til å kjøpe med orda "du har jo så mange smykker!"

Han får flybillettar til Paris.

Gammel 08-11-12, 14:16   #46
Timar
Klar

Timar sin avatar

Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ønsket meg oppgradering av forrige juls julegave, storbyferie, som aldri ble noe av. Oppgradert til sydenferie for alle fire til våren. Fortrinnsvis noe med barneklubb, happy baby og mulighet for avslapning for a'mor.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 14:40   #47
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Egentlig ønsker jeg meg sånn charms-armbånd fra Thomas Sabo.. Men det syns jeg er så dyrt at det er såvidt jeg tør si det høyt. Og de ønskelistene vi lager blir liksom sendt rundt, så der skal det ihvertfall ikke stå! Men mannen sa det var et finfint bursdagsønske, da.

Gammel 08-11-12, 14:41   #48
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg aner ikke. Er fortsatt rookie på slikt, og synes det er kleint å ønske seg ting.

Men kanskje et smykke? Jeg ønsker meg et smykke. Hvis han tør å kjøpe det, etter at jeg herpet den knallfine klokken han kjøpte til meg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 14:49   #49
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker aller best når mannen min finner på gavene selv. Han er flink til å finne fine ting, og det er jo mye hyggeligere enn å velge seg ut noe selv og vite hva en får. Syns jeg da. Jeg er nok litt romantisk av meg når det gjelder gaver.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 15:07   #50
Timar
Klar

Timar sin avatar

Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg liker aller best når mannen min finner på gavene selv. Han er flink til å finne fine ting, og det er jo mye hyggeligere enn å velge seg ut noe selv og vite hva en får. Syns jeg da. Jeg er nok litt romantisk av meg når det gjelder gaver.

Eeeeegentlig enig, men jeg tror mannen har brukt opp alle ideene sine for lenge siden..

Men jeg har fått mye fint oppigjennom årene!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 15:09   #51
frksnupp
-o-o-o-o-o-

frksnupp sin avatar

Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
frksnupp er litt kul
Standard

I år har vi redusert noe på gavebudsjettet, siden vi venter en baby i mars, og sparer til diverse utstyr og kommende måneder med trangere økonomi enn vanlig. Jeg har bursdag i november og mannen i januar, så vi er enige om at det er ok å slå sammen gavene dette året.

Har ønska meg ei lita veske fra Marc Jacobs, eller Bose hodetelefoner med støyreduksjon. Han ønsker seg aller mest fjernstyrt helikopter(!), et stort sådan, og det får han selvfølgelig ønsker meg også en iPad mini, men den faller utenfor budsjettet dette året. Vi har begge oftest dyre ønsker, så å slå sammen gavene er en ok løsning. Det kan dog hende at det blir en liten ekstragave på bursdagen likevel, men ikke i den prisklassen vi vanligvis gir hverandre. Frokost og litt ekstra kos den dagen er vel så viktig, og så går vi ut og spiser eller lager en bedre middag hjemme.

frksnupp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 15:19   #52
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er enig med Filifjonka. Til bursdagen fikk han kun ett ønske og innfridde.
Han blir forvirret om han får en lang liste.

Gammel 08-11-12, 17:07   #53
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Tja.
Iår ønsker jeg meg gitar tror jeg. Og fri.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 17:20   #54
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ønsker meg en ny laptop, eller en ipad.
Men det aner meg at vaskemaskinen ryker snart så da blir vi sikkert enige om å droppe gaver til hverandre tenker jeg. Kjedelig å være voksen altså.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 17:33   #55
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Han er mye flinkere til å komme på ting jeg ønsker meg enn det jeg er, så jeg overlater bare saken til ham. Ikke noe forventningspress, altså. Nevnte jeg at jeg har bursdag snart også? Ikke noe forventningspress, altså.

Gammel 08-11-12, 18:33   #56
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg ønsker meg klokke fra Marc by Marc Jacobs. Og iPhone. Klokka har jeg en mistanke om at dukker opp før jul (mannen har mast lenge på at jeg skal finne en jeg liker). Ny telefon får jeg nok ikke om jeg ikke får den av meg selv.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 19:15   #57
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Skinnveske til jobb, spørs om det blir det, kanskje vi går for ei Oslo-lampe istedet og at jeg kjøper veska selv. Får se, han er gjerne sent ute...

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 19:20   #58
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg også, sånn bortsett fra at jeg har sluttet å invitere fugler til hagen vår etter at terrassen konstant var full av dritt i hele fjor. De dreit til og med når vi satt der.

Man må jo ha pippene et sted de ikke driter ned området man bruker selv. Men jeg har ett mål tomt, så det er god plass til både oss og fuglene.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 20:15   #59
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker aller best åå overraskelsesgsver som klaffer, men er edel og kommer med ønsker. Kjøkkenbenk, iPad mini, parfyme og fint undertøy. Ikke så veldig vidløftige ting, med andre ord

Gammel 08-11-12, 20:22   #60
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg får kjærlighetstur til Barcelona i nyttårshelgen.

Skulle det være noe jeg skulle ønske meg i tillegg må det være en diamantring..!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:10.