|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Stjerner - fortsatt in, eller på god vei til å bli harry?Jeg er 32 år, og en (yngre) venninne mente at 35 antagelig var startskuddet for stjerneskjerf og kort hårfrisyre. Kanskje?
![]() |
![]() |
#42 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stjerner - fortsatt in, eller på god vei til å bli harry?Jeg har ikke kort hår.
![]() |
#43 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Stjerner - fortsatt in, eller på god vei til å bli harry?Stjerner er helt ok enda. Men neste år blir det kors.
![]() |
#44 |
Enda en som trener
![]() Sv: Stjerner - fortsatt in, eller på god vei til å bli harry?Jeg er over 40 |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Stjerner - fortsatt in, eller på god vei til å bli harry?løve: Nei, jeg synes man kan ta god fart å blåse i alt sånnt. Man kan jo strebe etter å være trendy hele tiden, men jeg tenker at det ikke er for alle. Ikke for meg i alle fall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
maler
|
![]() Sv: Stjerner - fortsatt in, eller på god vei til å bli harry?Og jeg som hadde tenkt å kjøpe stjernematte til gutterommet. Bør jeg la være? Tror ikke jeg bryr meg. Men jeg har litt mindre lyst på stjernegreier til meg selv fordi det rett og slett er så mye av det.
![]() |
#47 |
Passiv
|
![]() Sv: Stjerner - fortsatt in, eller på god vei til å bli harry?Aner ikke om det er in, ut eller harry, men jeg har alltid syntes at det er litt barnslig. |
![]() |
![]() |
#48 |
maler
|
![]() Sv: Stjerner - fortsatt in, eller på god vei til å bli harry?Vil ikke veldig mange klær defineres som enten barnslig, kjerring eller begge deler alt ettersom hvem man spør?
![]() |
#49 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stjerner - fortsatt in, eller på god vei til å bli harry?Man må gjerne gå med en kålrot på hodet om man foretrekker det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Enda en som trener
![]() Sv: Stjerner - fortsatt in, eller på god vei til å bli harry?
Jeg bryr meg ikke altså |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Stjerner - fortsatt in, eller på god vei til å bli harry?Jeg har gått med stjerneskjerfet mitt ukentlig i over 4 år nå, kjøpt på barneavdelingen på hennes og mauritz.
05 og 07 Sist redigert av Elise : 04-11-12 kl 15:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Stjerner - fortsatt in, eller på god vei til å bli harry?
Kjære, det er de samme menneskene.
![]() |
#55 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Stjerner - fortsatt in, eller på god vei til å bli harry?Jeg legger igrunn sjelden/aldri merke til hva andre har på seg. Kanskje jeg er heeeeelt på bærtur sjæl.
![]() |
#56 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Stjerner - fortsatt in, eller på god vei til å bli harry?Jeg har ikke stjerner i interiøret mitt.
![]() |
#58 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Stjerner - fortsatt in, eller på god vei til å bli harry?Jeg sitter og funderer på dette Hattifnatten skrev. Jeg vet ikke om det er noen sterkere trang til uniformering på vestkantene rundt omkring enn andre steder, egentlig, og det er mange rebeller her også. Jeg for min del har aldri hatt hverken Ilse Jacobsen, Hunter, CG eller Parajumpers.
![]() |
#59 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2012
![]() ![]() |
![]() Sv: Stjerner - fortsatt in, eller på god vei til å bli harry?Hm, interessant dette - syns uansett det er forskjell på stjerner til voksne og barn - så til deg som lurte på stjerneteppe til gutterommet - kjør på, sier jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Spoon2
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stjerner - fortsatt in, eller på god vei til å bli harry?Har et par stjerneskjerf, og synes de er fine. Er vel bedre med stjerner enn med hodeskaller f.eks?
![]() |
|
|