|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Ny versjon av Reisen til julestjernenJeg henger i tråden sammen med Tjorven, vil gjerne se filmen, men har lyst til å høre hvor skummel og komplisert filmen er. Den er tillatt for alle, men egner den seg for en femåring?
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ny versjon av Reisen til julestjernen
Er den?
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Ny versjon av Reisen til julestjernenPoden så reklame for filmen da vi var på kino i går og nå maser han om å få se den. Og jeg har allerede planlagt med naboene at vi skal ha den som en felles greie i julekalenderen den 9. desember. Vi var på Blåfjell-filmen i desember med alle naboene i fjor og det var stor stas for ungene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Ny versjon av Reisen til julestjernenglær mæ! Den er uten aldersgrense ser jeg. Lurer på om den vil fenge fireåringen?
![]() |
#5 |
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ny versjon av Reisen til julestjernenBlir den for skummel for seksåringen mon tro? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ej ikke møjkets heije
|
Jeg har sjekket aldersgrensen og den skal være tillatt for alle.
![]() |
![]() |
#7 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Helt enig. Begge våre kinodebuterte som 3-åringer (og begge med hhv Biler 1 og Biler 2, litt artig), og vi satt hele tiden klare for å gå ut med barnet om det ble mas eller frykt eller annet. Det skjedde ikke, heldigvis. Mine to er altså veldig kinovante siden de har vært jevnlig på kino siden de var 3 år gamle. Vi foreldre er jo filmfreaks, så det skulle bare mangle at ikke barna ble kinovante i ung alder.
![]() |
#8 |
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ny versjon av Reisen til julestjernenJeg er litt sånn kino-nazi som hysjer på folk på kino så jeg har nok veldig lav terskel for å ta med ungene ut. Poden er litt opp og ned på hva som er skummelt og er liksom ikke så gira på kino, men jeg synes jo det er så koselig at jeg gir meg liksom ikke helt. Tror cluet er å finne noe som er akkurat passe spennende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Erfaren nok
|
På lørdag var to jenter med sin bestemor, tipper de var rundt 6 år. De prata HELE tiden.
![]() |
#10 |
Medlem siden: Sep 2007
Det er ikke noe bedre når man har fått barnevakt for å se James Bond, og så setter familien fra helvete seg ved siden av. Jenta i familien var så vidt 11 år tenker jeg. De smatta, tjatta, pustet og peset hele filmen. Jeg tror faktisk jeg må se den en gang til på kino. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Ny versjon av Reisen til julestjernenPå barnefilm synes jeg det er helt kurrant med litt forklaring til det som skjer på filmen. Og høylydt latter på helt feil steder. Men denne skravlinga om alt annet kan de ta et annet sted.
![]() |
![]() |
#12 |
kamerat
|
![]() Sv: Ny versjon av Reisen til julestjernenJeg sier veldig tydelig fra til skravlere på barnefilm. Hvis ikke foreldrene har tenkt å lære ungene sine kinomanerer, får vel jeg gjøre det, da. :hater og avskyr folk som plager andre på kino:
![]() |
#13 |
Erfaren nok
|
Jeg vurdere det. De satt dog 5 (!) seter bortom meg, så jeg fikk meg ikke til det. Men at de rett foran/bak ikke sa noe undrer meg litt.
![]() |
#14 |
ej ikke møjkets heije
|
Jeg synes jeg springer rundt og leker tante Sofie hele tiden. jeg begynner å bli litt lei av at folk ser på meg som en kjeftende kjerring. Sannsynligvis er det bare et tegn på at jeg begynner å bli gammel. :knirk:
![]() |
![]() |
#15 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() |
#18 |
Fola Blakken
|
Lørdagen passer best for meg, for søndagen er vi opptatt på konsert. Men ta det som passer best for de fleste. Vi henger oss med hvis vi kan.
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Ny versjon av Reisen til julestjernenJeg er 79-modell og oppvokst med denne på video...Tror det var den første filmen mine foreldre kjøpte, sånn mer eller mindre. (Den og "Heidi" i tegneserieformat)
![]() |
|
|