|
|
#42 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: "Snowjoggers"
Joa. Og jeg synes det er helt ok å skrive "Folkens, da det var da veldig krasst".
|
|
|
#43 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nettopp!
|
|
|
#44 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ba om tips til hvor jeg kunne finne noen snowjoggers jeg hadde sett. Ikke meninger fra folk om hvor teit snowjoggers er. Jeg ba faktisk ikke om det, jeg ba om tips. Greit nok at mobbing er å overdrive, men det går da ann å la være å drite ut folks smak? Eller blir det RÆVA kjedelig for deg da? Jeg var ikke klar over at man kun skulle diskutere ting her inne, trodde man kunne få seriøse svar uten en HAUG med folks syn på hva andre burde like fordi ellers er man helt ute. Jeg bruker dette forumet til å få tips, diskutere gjør jeg på jobb og med venner. KJEDELIG?? |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: "Snowjoggers"Ingen av skoene jeg bruker for å levere i barnehagen vinner noen fashion contest, uansett, så jeg kunne fint brukt de North Face-skoene hvis de er sørpetette.
|
|
|
#46 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: "Snowjoggers"Cumulus: Noe av greia på FP er at det er lov til å spore av i trådene. Noen ganger får man meninger man ikke har spurt om, og det er lov. Litt sårt noen ganger. Det har jeg også erfart. Men det regnes som helt lov i forhold til de uskrevne forumreglene.
|
|
|
|
#47 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: "Snowjoggers"Cumulus: Dette er et diskusjonsforum.
|
|
|
#48 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: "Snowjoggers"Det er ikke alltid man får det man ber om på FP, men noen ganger får man som fortjent. Ikke at Cummulus fikk det her, men jeg synes ikke svarene kvalifiserer til mobbing. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Det var vel jeg som dro fram åttitallet, og selvfølgelig er jeg helt klar over at moter resirkuleres. Jeg har da fått med meg både oversized gensere med en bar skulder, haremsbukser, knæsjfargede pumps og alt mulig annet. Men jeg tror at man skal være ganske interessert i mote når man velger å ikle seg den delen av den resirkulerte moten som man har ropt "aldri mer" om. For den som er en helt vanlig forbruker som bryr seg mer om klærne passer og er varme skal det litt til å kjøpe med seg de forhatte mokasinene bare fordi siste mote sier at det er hothothot.
|
|
|
#50 |
|
|
Sv: "Snowjoggers"De North Face-snowjoggene så både svært komfortable, varme og bruksvennlige ut. Strålende design, jeg hadde blitt glad for slike. Sist redigert av Maverick : 29-10-12 kl 14:56. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Selvsagt er det en forskjell. Men jeg synes ikke det er opplest og vedtatt noe sted at man ikke har folkeskikk dersom man drister seg til å fleipe litt også med sistnevnte eksempel. Jeg vil gå så langt som å si at det er småarrogant og uberkorrekt å hevde at man er fullstendig blottet, faktisk, for folkeskikk om man ikke holder seg strengt innenfor grensene som du setter her. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
|
Tja, det er vel hakket mer enn småarrogant. Jeg kan leve med det. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: "Snowjoggers"Psst, Madicken: Maverick bruker |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Og så? |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Drømmer
|
Jeg synes det innlegget her var frekt og ufint, rett og slett, var det jeg reagerte mest på sammen med de andre er du seriøsinnleggene. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: "Snowjoggers"Jeg syns forøvrig flere av de modellene er kule jeg, og kunne hatt flere av de. Men så har jeg aldri fulgt moten heller. Da slengbukser kom hadde jeg brukt det lenge og var ganske ferdig med det. Jeg bruker klær jeg liker, helt uavhengig av hva andre mener. |
|
|
|
![]() |
|
|