Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Jaktsesongen på signaturer er åpnet

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-12, 10:12   #1
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Jaktsesongen på signaturer er åpnet

Siden tråden min om Ignore-funksjonen ble så populær; kan vi bli helt kvitt automatiske signaturer på forumet uavhengig av innstillinger?

Jeg har, naturligvis, signaturvisning slått av. Men jeg ble nylig minnet på at de faktisk fins, og det er jo irriterende nok. På et annet webforum jeg frekventerer har eieren av nylig bannlyst dem, som følge av at de hos enkelte tok overhånd. Det virker det som de fleste oppegående brukerne der er godt fornøyd med det. Nå har vel FP en del fornuftige begrensninger på signaturinnhold allerede, men jeg mener det med fordel kan strammes inn mer.

Signaturer under innhold på nettet utspilte sin rolle på 1980-tallet. Den gangen var det fornuftig å ha kontaktinformasjonen sin der. Men signaturer brukes jo ikke til noe fornuftig lenger. De som har noe på hjertet som er så viktig, vittig eller åndfullt, at de vil si det hele tiden kan de jo legge det på profilsiden de er utstyrt med, så kan de som er interessert klikke seg inn dit hver gang de får lyst til å lese det.

Ben "insert ASCII map of Australia, note location of Perth" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:47.